شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱
مدیرعامل خبرگزاری مهر:

هاشمی‌به دنبال ایجادهزینه برای نظام ومردم

چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 285629
مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی گفت: آقای رفسنجانی به دنبال ایجاد هزینه برای نظام و مردم است.
هاشمی‌به دنبال ایجادهزینه برای نظام ومردم
به گزارش جهان به نقل از مهر، رضا مقدسی اظهار کرد: در روزهای گذشته اظهاراتی از سوی آقای هاشمی  مبنی بر ورود وی به صحنه انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده که فارغ از جدی بودن یا نبودن آقای هاشمی برای ورود به رقابت‌های دوره یازدهم ریاست جمهوری باید گفت ایشان تلاش میکند هزینه آمدن و یا نیامدن خود را به نظام و مردم تحمیل کند.
 
وی افزود: روز گذشته نیز آقای خاتمی در جمع تعدادی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب از قطعی شدن ورود آقای هاشمی به صحنه رقابت‌ها خبر داده است اما این ورود را منوط به کسب نظر رهبری دانسته است. مفهوم این شیوه اعلام نامزدی را البته همگان درک می‌کنند که در هر دو صورت آمدن یا نیامدن آقای هاشمی؛ هزینه آن متوجه رهبری و نظام شود.
 
وی اضافه کرد: موضوع دیگری که در پس این ابهام آفرینی‌ها و ایجاد تعلیق در آمدن و نیامدن‌ها نهفته است متوجه کردن افکار جامعه به یک نامزد خاص و معطل نگه داشتن فضای سیاسی به تصمیم باصطلاح بازیگر یا بازیگردان اصلی است که تعیین کننده یک نفر است و پس از تعلیق های مکرر و بسیج افکار عمومی بسوی خود؛ حالا ما میگوئیم به چه کسی رای بدهید به چه کسی رای ندهید.
 
مقدسی خاطرنشان ساخت: خوشبختانه مردم فهیم  و با بصیرت کشورمان  با این رفتارها و سیاسی کاری ها آشنا هستند و بویژه تجربه انتخابات سال 84 و 88 جلوی چشم آنهاست و جای نگرانی نیست و مردم به تکلیف خود بدرستی عمل خواهند کرد.
 
مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به نقش هاشمی در فتنه 88 گفت: آقای هاشمی در تمام این سالها طلبکارانه در تلاش است خود را در افکار عمومی زنده نگه دارد و در حالت دیگر به بازسازی چهره خود در افکار عمومی بپردازد بدون آنکه به جبران مشکلاتی که ایجاد کرده بپردازد.
 
وی افزود: آقای هاشمی می‌خواهد بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنند و بدون اعتراف به اشتباهاتشان و بدون بازگشت از ظلم بزرگی که به ملت ایران کرده است، خود یا اطرافیانش به قدرت بازگردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه افراد ملت ایران طبق قانون در انتخابات از دو حق سیاسی برخوردارند حق انتخاب کنندگی و حق انتخاب شوندگی نباید رسانه ها طوری برخورد کنند که شبهه اقدام غیر قانونی در خصوص سلب حق انتخاب شوندگی از افرادی که در هیچ دادگاهی محاکمه و محکوم نشده اند بوجود آید آقایان محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی هم باید در کمال آزادی بتوانند از حق سیاسی خود استفاده کنند اگر قرار باشد ممانعتی بوجود آید از طریق قانونی و مراجع مربوطه صورت خواهد گرفت . حرکت رسانه ها در تخریب کاندیداهای احتمالی خلاف اخلاق بوده و وجاهت قانونی هم ندارد .