شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کشف یک میدان نفتی جدید

جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 284609
وزیر نفت با شاره به کشف یک میدان نفتی جدید در جنوب کشور گفت: با اتمام مطالعات دقیق در خصوص این میدان نفتی به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری وزارت نفت، رستم قاسمی با شاره به کشف یک میدان نفتی جدید در جنوب کشور گفت: با تکمیل مطالعات به زودی خبرهای خوبی از مشخصات این میدان بزرگ که دارای ویژگی های مطلوبی است اعلام خواهد شد.
قاسمی با بیان این که روند توسعه صنعت نفت با تکیه بر دانش و توان متخصصان ایرانی روند بسیار مطلوبی را طی می کند اظهار کرد: با تکیه بر توانمندی های دانشمندان و کارشناسان ایرانی امروز تحریم ها بی اثر شده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته ایم.
وی ادامه داد: تحریم ها سبب شد تا بسیاری از نیازهای صنعت نفت در داخل کشور و توسط سازندگان ایرانی تامین شود و دستیابی به فناوری ها و دانش های نوین در سال حماسه اقتصادی به طور جهادی تداوم خواهد داشت.
 
وزیر نفت تصریح کرد: مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد سهم ١٤,٥ درصدی وزارت نفت از درآمدهای نفتی در سال ٩٢ با توجه به شرایط کنونی کشور مطلوب بوده و می تواند برنامه های توسعه ای صنعت نفت را شتاب بخشد.
قاسمی افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی در بودجه سال جاری همانند سال های قبل پشتیبان وزارت نفت بوده اند و با کمک های خوبی که داشته اند صنعت نفت تلاش خواهد کرد تا به اهداف و برنامه های خود در سال جاری دست یابد.
وی خاطرنشان کرد: کمیسیون های انرژی، برنامه و بودجه و تلفیق همکاری و تعامل بسیار خوبی را با وزارت نفت داشته اند و امیدواریم سهم وزارت نفت از درآمدهای نفتی افزایش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *