پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱

توضیحاتی درباره تحریف سخنان لاریجانی

جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 284591
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با انتشار توضیحاتی ضمن نادرست خواندن اقدام برخی رسانه‌ها در انعکاس تحریف شده خبر سخنان رئیس مجلس در دیدار با بانوان، بر ضرورت رعایت اخلاق رسانه‌ای تاکید کرد.
توضیحاتی درباره تحریف سخنان لاریجانی
به گزارش جهان، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با انتشار توضیحاتی ضمن نادرست خواندن اقدام برخی رسانه‌ها در انعکاس تحریف شده خبر سخنان رئیس مجلس در دیدار با بانوان، بر ضرورت رعایت اخلاق و امانتداری رسانه‌ای تاکید کرد.

در توضیحات روابط عمومی مجلس آمده است: رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار روز چهارشنبه خود با کارکنان زن مجلس شورای اسلامی که به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد، طی سخنانی به تشریح دیدگاه‌های خود در  مورد موضوع حجاب و اهمیت مقوله حضور عفیفانه و نجیبانه بانوان محترم در جامعه پرداخت و این مقوله را براساس تفکرات و اندیشه‌های استاد شهید مرتضی مطهری و دیدگاه‌های اسلامی تبیین و تشریح کرد، اما متاسفانه یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور با تحریف و تقطیع برخی بخش‌های صحبت‌های دکتر لاریجانی موجبات ایجاد سوءتفاهم رسانه‌ای را فراهم کرد.

روابط عمومی مجلس همچنین تاکید کرده است: رئیس مجلس در این جلسه ضمن نقل دیدگاه برخی افراد و سیاسیون که مطرح می‌کنند «اگر ۲ تار موی زنان بیرون باشد، ثلمه‌ای به اسلام وارد نمی‌شود» به انتقاد از اینگونه اظهارات پرداختند و اظهار داشتند: « بحث بر سر این نیست که اگر دو تار موی زنان بیرون باشد، ثلمه‌ای به عالم اسلام وارد می‌شود یا نمی‌شود، بلکه بحث بر سر یک وظیفه مهم است و آن لزوم حضور عفیفانه و نجیبانه زنان در جامعه است».

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه برخی رسانه‌ها به اشتباه آنچه رئیس مجلس در مورد نقد اینگونه اظهارات بیان کردند را به خود ایشان منتسب کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *