چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

ايمن سازي بزرگراه تهران- كرج

جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 284590
معاون حمل و نقل و ترافيك منطقه 5 از نصب 10 هزار متر گاردريل به منظور ايمن سازي شبكه بزرگراهي در غرب تهران خبر داد.
به گزارش جهان، ولي نجاتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: با توجه به حجم سفرهاي شهري بر اساس گسبردگي شبكه بزرگراهي غرب تهران و همچنين موقعيت آن به عنوان يكي از ورودي هاي تهران طرح ايمن سازي معابر و بزرگراه ها اجرا شد.

نجاتي با اشاره به ويژگي خاص تهران و كرج گفت اين بزرگراه يكي از پرترددترين معابر منطقه به  شمار مي رود  و با توجه به اهميت اين موضوع طرح ايمن سازي بزرگراه با نصب گاردريل انجام شد.
وي تصريح كرد: بر اساس نظرات كارشناسان اين طرح به طول 10 كيلومتر در بزرگراه تهران- كرج حد فاصل بزرگراه محمدعلي جناح تا بزرگراه شهيد باكري نصب شد.

وي با اشاره به اين كه اقدامات اجرايي در ايمن سازي بزرگراه ها و معابر غرب منجر به كاهش تصادفات فوتي در بزرگراه هاي اين منطقه شده است خاطر نشان كرد: با همكاري پليس راهور و شهرداري و بررسي تحليلي نسبت به آمار ثبت شده حوادث رانندگي نقاط حادثه خيز شناسايي و رفع گرديد و در حال حاضر تصادفات فوتي در بزرگراه غرب پايتخت كاهش يافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *