سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱
۳

تکذیب خبر 'نوار 8 میلیونی' رئیس‌ جمهور/ پرهیز از بکاربردن لفظ 'فتنه 88'

سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 284062
دفتر رييس جمهور مطلب يكي از سايت هاي خبري با عنوان "نوار 8ميليوني رييس جمهور..." را كاملا بي اساس و كذب محض دانسته و هدف آن را التهاب آفريني و مقدمه سازي براي بلوا و آشوب همانند انتخابات 88 دانست اما حاضر نشد از لفظ "فتنه 88" برای آشوب های سال 88 استفاده کند.
تکذیب خبر
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، متن تكذيبيه بدين شرح است:

بسمه تعالي

در پي انتشار مطلبي غيرواقعي و دروغين با موضوع «نوار 8 ميليوني رييس‌جمهور ...» توسط يكي از سايت‌هاي خبري كه گرايشات خاص سياسي آن بر همگان آشكار است صراحتا تاكيد مي‌شود كه اصل موضوع مطرح شده در آن و آنچه به رييس‌محترم جمهور نسبت داده شده است كاملا بي اساس و كذب محض است.

اگرچه اين مطلب پس از مدت كوتاهي از انتشار بلافاصله از خروجي سايت مذكور حذف گرديد، اما انتشار آن يك هدف بيشتر ندارد كه همانا زير سوال بردن سلامت انتخابات 88 و مخدوش نشان دادن انتخابات آتي رياست جمهوري با هدف ايجاد نگراني در مردم نسبت به حفظ آرايشان و در نتيجه كاهش مشاركت و از بين بردن زمينه‌هاي خلق حماسه است.

انتشار دهندگان چنين مطالبي همچنين به دنبال ايجاد پيامدهاي سوء نسبت به نتيجه آراء انتخابات، التهاب آفريني و مقدمه سازي براي بلوا و آشوب هستند همان برنامه و سناريويي كه قبلا هم -پيش از برگزاري انتخابات 88- از سوي برخي افراد و محافل سياسي مطرح و بعد از انتخابات به اجرا درآمد.

مركز روابط عمومي دفتر رييس‌جمهور ضمن تاكيد بر كذب و دروغين بودن اين مطلب ، دستگاههاي مسئول را موظف به رسيدگي به اين موضوع و اطلاع رساني كافي به مردم در اين زمينه‌ مي‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رهبر معظم انقلاب هم در سخنرانی نوروزیشان در حرم مطهر کلمه فتنه را به کار نبردند و فرمودند حوادث سال 88. در این نامه نیز اصلا جایی اشاره ای نشده نه به حوادث نه به فتنه. پس مشکل کجاست؟
حامد
دلم برای رهبر می سوزه چون همه ایشونو به نفع خودشون تفسیر می کنن نه طبق خود فرمایشاتشون.
رهبری ماه ها و بارها فرمودند این حوادث بعد از انتخابات فتنه است و حالا بعد از سرکوبی فتنه توسط مردم از اون وقایع مسامحتا به عنوان حوادث یاد می کنن اما فرصت طلبان هر دو جناح برای رفوی خیانت ها و جفا ها این مساله رو دست می گیرن تا دیگرانی که خطاکارن رو تبرئه کنن.
خدا همه ما کسانی که لیاقت این رهبرو نداریم از ایشون بگیره و بهتر از ما رو بهشون بده. آمین
علي
حامدجان مرحبا به تو و به اين بصيرت وشناختت.خداحفظت كند.