چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱۵
۱۳

حمله به یکی از قویترین مردان ایران/ آخرین وضعیت جسمانی

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 283883
مسلم دارابی قویترین مرد ایران، از حمله به نقدعلی اسماعیلی یکی دیگر از قویترین مردان ایران و شمشیر خوردن وی خبر داد.
حمله به یکی از قویترین مردان ایران/ آخرین وضعیت جسمانی
به گزارش جهان، مسلم دارابی در گفتگو با مهر اظهار داشت: نقدعلی اسماعیلی شنبه هفته جاری از ناحیه سر و شکم با شمشیر مورد حمله قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت نقدعلی اسماعیلی خوب است، سر وی بخیه خورده و در ناحیه شکم هم دچار مشکلاتی است.

قویترین مرد ایران افزود: از دستگیری افرادی که مرتکب این جرم شدند خبری ندارم.

این حادثه و سناریو، موارد مشابهی از جمله خاطره مرگ روح الله داداشی، فوت قهرمان بوکس البرزی و دوچرخه سوار قهرمان کشور البرزی را در ذهن ها تداعی کرد.

گفته می شود، نقدعلی اسماعیلی یکی از قوی‌ترین مردان ایران در کرج با حمله گروهی شمشیرزن زمین‌گیر شد و در بیمارستان تحت جراحی قرار گرفت. پنج شنبه هفته جاری یک خوردوی پراید از پشت به خودرو شورولت نقدعلی اسماعیلی که یکی از قوی‌ترین مردان ایران است برخورد کرده و سرنشینان پراید که از این تصادف خشمگین شده بودند با توقف خودرو‌ها و در حالی که شمشیر در دست داشتند از پراید بیرون ریختند و به سمت مرد قوی‌هیکل حمله کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگرمسئولين استان تهران كرج را فراموش نمي كردند وبه مشكلات مردم كرج رسيدگي مي كردند امروز اين همه جنايت وبزه كاري در كرج اتفاق نمي افتاد
محمد
کرج خودش استان است و استان تهران لازم نیست به کرج رسیدگی کند.
محمود
چرا امسال برنامه مردان آهنین نداشت؟
Iran, Islamic Republic of
دو ماه پیش اتفاق مشابهی در همدان مقابل بیمارستان بعثت رخ داد که همت قوه قضاییه را برای ریشه کن کردن این اشرار می طلبد.
جلال
Iran, Islamic Republic of
بله
آقا این موضوع در همدان اتفاق افتاد و در مورد مشابهی در شهرک فرهنگیان هم یک مرد مست با شمشیر به مردم حمله ور شد .. امیدوارم مسئولین تصمیمات شدیدتری در این رابطه اتخاذ کنند.
بعدا نیروی انتظامی شعار امنیت عمومی میدهد. چه بسا هر روز اتفاقاتی مشابه این برای مردم عادی پیش میاد و صدای ان هم در نمیاید.............
از قوه قضائیه عاجزانه می خواهیم که به این اشرار رحم نکنند.....
United States
این مساله پهلوان و غیره پهلوان بر نمیداره.
من باشم برای حمل سلاح سرد قطع انگشت، برای ارعاب توسط سلاح سرد قطع مچ، برای جراحت توسط سلاح سرد قطع بازو و برای قتلشم اعدام وضع می کنم تا مردم دیگه از این کارا نکنن.
مملکتو با ناز و نوازش نمیشه اداره کرد. اگر قاطع جلوی اراذل نایستی کاری از پیش نمیره.
حضرات فکر می کنن با نمایش سیرک وار اراذل روشون کم میشه و خباثت نمی کنن در حالیکه اینطور نیست.
همین هفته پیش بود که خوندیم اراذل و اوباش شرق تهران نمی ذارن یه دانشجو و خانواده اش راحت زندگی کنن بعد ناجا بی خیال موضوع سرش به کری خوندناش گرم بوده و هست.
دوست عزیز بهتر نیست به جای قطع کردن انگشتان و ایجاد ارعاب در جامعه با یک برنامه ی بنیادین فقط و بی سوادی و بیکاری رو از جامعه ریشه کن کنیم؟
درختی که بد جا رشد کرده رو نباید شاخه شو برید...باید ریشه شو کند.امروز انگشتان یکی رو میبری...فردا یکی دیگه میاد...
خدا همه رو عاقبت به خیر کنه...!
فکر کنم پس در کشورهای با امنیت بالا (( واقعی )) نه مثل کشور ما که فقط امنیت شعار هست هر روز کلی دست انگشت مچ حتما قطع میکنن که این اتفاق ها نمی افتد اره برادر من ؟؟ منظور من امریکا یا اروپا نیست ها . همین کشورهای اسیایی سنگاپور ژاپن کره حتی همین کشورهای عربی امارات عمان کویت عزیز من برای امنیت اقتصاد دولت مردمی ازادی تفریح لازم هست که هیچ کدومش رو نداریم
Iran, Islamic Republic of
باید این طرح مبارزه با اشرار که در تهران اجرا میشه رو چند بار به طور ضربتی توی کرج و ورامین و پاکدشت و.... اجرا کنن که موجب وحشت اشرار حومه تهران هم بشه!
United States
هرروز صفحه حوادث روزنامه ها را بخوانید.کرج تبدیل به مهد حوادث ناگوار شده
Iran, Islamic Republic of
خوب شد برنامه دیگه پخش نمیشه یه عده اومدن این برنامه را ب حاشیه بردن مثل اقای خودنگاه.سال ۹۷ حق فرشید این نبود ک حذف بشه به علت ناداوری