جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

تمجید از نقش آذربایجان در مقابله با ایران

دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 282860
رئیس‌جمهور رژیم صهیونیستی در سفر وزیر خارجه آذربایجان به اسرائیل از نقش کلیدی آذربایجان در آنچه مقابله با تاثیر ایران در خاورمیانه خواند، قدردانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی پس از سفر المار ممدیاروف، وزیر خارجه آذربایجان به اراضی اشغالی از موضع این کشور در کنترل قدرت ایران در منطقه خاورمیانه تمجید کرد.

سفر وزیر خارجه آذربایجان همزمان با افزایش تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و ایران شکل گرفته است و این در حالی است که ممدیاروف برای اولین بار به اسرائیل سفر کرده‌ است.

رژیم صهیونیستی در تلاش است تا جامعه بین‌الملل را مجاب سازد ایران در تلاش برای ساخت بمب اتم است و در این راستا تلاش‌های زیادی را برای متوقف ساختن برنامه هسته‌ای ایران انجام داده است.

در مذاکرات امروز میان دو طرف شیمون پرز با اشاره به مقعیت جغرافیایی منحصر به فرد آذربایجان این کشور را یکی از متحدان اصلی رژیم صهیونیستی خواند.

وزیر خارجه آذربایجان نیز گسترش روابط با رژیم صهیونیستی را فرصتی مناسب  خواند.

این ملاقات در حالی انجام شد که چاک هیگل نیز برای بررسی موضوع ایران وارد اسرائیل شده است.

این اظهارات در حالی از سوی مقامات رژیم صهیونیستی مطرح شده است که وزارت خارجه آذربایجان اعلام کرده اجازه نخواهد داد از خاک کشورش برای حمله نظامی علیه ایران استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *