سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

اعتصاب گسترده در فلسطین اشغالی

دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 282845
با ادامه اعتصاب کارکنان سه شرکت هواپیمایی اسرائیل هزاران مسافر در اراضی اشغالی سرگردان شده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کارکنان خطوط هوایی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه علیه قرارداد جدید این رژیم با اتحادیه اروپا موسوم به آسمان‌های آزاد دست به اعتصاب زدند.

حامیان این قرارداد معتقدند که این قرارداد باعث کاهش هزینه‌های بلیط و در نتیجه رونق یافتن صنعت توریسم خواهد شد. در مقابل مخالفان این قانون که اتحادیه‌های کارگری اسرائیل هستند معتقدند این قانون موقعیت شغلی آنها را به خطر خواهد انداخت زیرا شرکت‌های هوایی اسرائیل قدرت رقابت با شرکت‌های اروپایی را نخواهند داشت.

یکی از مقامات شرکت هوایی E1 A1 اعلام کرد که نزدیک به 15 هزار مسافر امروز به دنبال ادامه اعتصاب سرگردان شده‌اند. وی که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد شرکت‌های هوایی پول مسافرانی را که نتوانسته‌اند پرواز دیگری بیابند به آنها بازگردانده خواهد شد.

کارمندان 3 شرکت بزرگ هواپیمایی اسرائیل روز یکشنبه اعتصاب نامحدودی را در اعتراض به توافق رژیم تل آویو با اتحادیه اروپا آغاز کرده بودند ولی کابینه این رژیم این توافق را تصویب کرده است.

توافق رژیم صهونیستی با اتحادیه اروپا برای گسترش همکاری های هوایی از آوریل سال آینده اجرایی خواهد شد.

مهمترین علت شکایت و مخالفت شرکت های هواپیمایی اسرائیل با این توافق نامه بالا بودن هزینه های امنیتی این شرکت ها در مقایسه با شرکت های خارجی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *