جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

کشف تریاک با طعم دارچین

يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب: 282672
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف 50 کیلوگرم تریاک در بار دارچین یکدستگاه کامیون در استان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، منوچهر طالبی اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ موفق شدند روز گذشته حدود 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی بیان داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر، با کنترل محورهای ورودی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک و به بازرسی از آن پرداختند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم افزود: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو حدود 49 کیلو و 350 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از لابلای بار دارچین کشف شد که در این خصوص راننده به همراه سرنشین خودرو دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان قصد داشتند این مقدار مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی به استان همجوار قم انتقال دهند که در نهایت به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی استان تحویل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت بر نیروی انتظامی مقتدر ایران