جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۴
۳
قاب پایداری

عکس / روی قمقمه اش نوشت

شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 282335
عکسی که مشاهده می کنید، در روز ۳۰ فروردین سال ۱۳۸۹، ساعتی پس از شهادت حمید آسنجرانی در نبرد با گروهک مزدور ضدانقلاب، از پیکر پاکش گرفته شده است. .
عکس / روی قمقمه اش نوشت
به گزارش جهان نيوز، شهید حمید آسنجرانی در سال 1353 متولد شد. سن و سالش به حضور در جبهه های جنگ علیه متجاوزین بعثی قد نداد اما تا خود را شناخت، لباس سبز پاسداری به تن کرد و سرانجام در نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی و مکتب سالار شهیدان حسین ابن علی (علیه السلام) به همراه دو همرزم دیگرش در تیپ ۷۱ سپاه روح الله، شربت شهادت نوشید. عکسی که مشاهده می کنید، در روز ۳۰ فروردین سال ۱۳۸۹، ساعتی پس از شهادت حمید آسنجرانی در نبرد با گروهک مزدور ضدانقلاب، از پیکر پاکش گرفته شده است. روی قمقمه آب این شهید عزیز نوشته شده است: «یا تشنه لب کربلا، حسین شهید».
در سومین سالگرد شهادت این پاسدار شهید، صلواتی هدیه می کنیم به روح بلند و حسینی اش.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوش به سعادت چنین مردانی که در این هیاهوی زندگی بار سفر را به شهادت که هنر مردان خداست بر می بندند و دل از این جهان فانی میکنند کاش ما هم از پیروان شهدا بمانیم
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد
ایکاش آنها هم ما را یاد کنند
hafeze7
السلام علی ابناء فاطمة الزهرا (س)