جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۲
چرا توصیه‌های رهبر انقلاب را فراموش کردید؟

شاهکار تازه تلویزیون؛ درگیری مربی و شاگرد مقابل چشم مردم

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 282165
درگیری کلامی اینان به حدی بود که مجری برنامه به عنصر هیچ کاره ای مبدل شد و فقط سعی در ماله کشیدن بر این حرمت شکنی داشت.
شاهکار تازه تلویزیون؛ درگیری مربی و شاگرد مقابل چشم مردم
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، از فرمایشات مقام معظم رهبری در ملاقات سال گذشته با قهرمانان ورزش مدت زمان زیادی نمی گذرد و اهالی ورزش و جامعه رسانه ای از دغدغه های حضرت آقا در این زمینه بخوبی آگاه هستند و حتی در اولین روزهای سال جاری مسوولان صدا و سیما با برگزاری نشستی تحت عنوان اخلاق در ورزش و رسانه در صدد بر آمدند تا راهکارهایی به جهت نزدیک کردن فضای ورزش و رسانه های ورزشی (بویژه رسانه های تصویری و رادیو تلویزیون) به نقطه مطلوب که رهبری بر آن تاکید داشتند و حتی هشدار  دادند بیابند، البته در این میان بحث هایی چون مبهم بودن معیار صدا و سیما برای دعوت از حاضرین آن نشست و اینکه برخی از مدعوین خود در زمره حاشیه سازان ورزش طی این سالها بوده اند وجود دارد اما فارغ از این مباحث و چرایی ها، افسوسمندانه  شب گذشته شاهد یکی از عجیب ترین برنامه های سالهای اخیر صدا سیما بودیم و مشاهده کردیم که در یک برنامه زنده ورزشی با عنوان «وقت اضافه» که در گروه تامین برنامه شبکه یک تهیه شده، سرمربی و ورزشکار تیم ملی وزنه برداری را برابر هم قرار دادند تا این دو نفر که طی ماههای اخیر با هم اختلافاتی داشتند مقابل چشم مردم به یکدیگر حمله کنند و حرمت ها را بشکنند.

شدت درگیری کلامی اینان به حدی بود که مجری برنامه به عنصر هیچ کاره ای مبدل شد و فقط سعی در ماله کشیدن بر این حرمت شکنی داشت.

کوروش باقری سرمربی  و بهداد سلیمی ورزشکار (که هر دو در ملاقات ورزشکاران با رهبری حضور داشتند) در برنامه مذکور جملاتی را علیه هم بکار بردند که دلسوزان ورزش را سخت نگران آینده وزنه برداری کشور نمود و از آن مهمتر بار دیگر حرمت ها و قداست جایگاه معلم و شاگرد لگدمال شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر دوری از حاشیه و قرار ندادن افراد مقابل یکدیگر اندک زمانی گذشته است.

این اتفاق موجب شد تا جلسه چندی قبل صدا و سیمایی ها با موضوع اخلاق در ورزش نیز زیر سوال برود و اینگونه تلقی شود که آقایان فقط برای خالی نماندن عریضه دست به برپایی آن نشست زده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جواد
United States
این مجری تلوزیون رو از کجا اوردن ؟!!!
آخه تو رسانه ملی جای این طور حرف هاست
متاسفانه برنامه سازان فکر می کنن با پرداختن به حاشیه های ورزشی به پویایی اون کمک می کنن ولی این روند حاشیه های پر رنگتر از متن که بدبختانه از فوتبال و برنامه نود شروع شده جز به رواج بداخلاقی و بی اخلاقی کمک دیگه ای نمی کنه. نمونه اش همین دهن به دهن گذاشتن متربی با مربیش هستش که با فرهنگ احترام به بزرگتر و معلم و پیشکسوت و مرام پهلوونی ایرانی در تضاد کامله.