دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

نامه ای با طعم سم رایسین برای اوباما

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 282090
سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه تایید کرد که یک نامه حاوی سم رایسین که برای اوباما ارسال شده بود توط اف بی آی کشف شده و رییس جمهور درجریان تحقیقات اف بی آی درباره فرستنده آن قرار گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا جی کارنی سخنگوی کاخ سفید گفت این نامه حاوی سم رایسین بوده و در یک مرکز بررسی نامه های ارسالی به کاخ سفید کشف شده است.

وی گفت : نامه برای تحقیقات بیشتر به یک آزمایشگاه ارسال شده و در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره این نامه سمی در اختیار خبرنگاران قرار خواهد داد.

روز سه شنبه نیز گزارش شد که یک نامه رسمی دیگر که برای یکی از نمایندگان سنا ارسال شده بود، کشف شده است.

این نامه برای سناتور راجر ویکر نماینده می سی سی پی فرستاده شده بود.

همزمانی ارسال این نامه های سمی با بمبگذاری های بوستون، نگرانی های امنیتی را در سراسر آمریکا درباره احتمال حمله تروریستی تازه افزایش داده است.

از هنگام بمب گذاری های روز دوشنبه در شهر بوستون، شهرهای بزرگ آمریکا به دلیل حضور سنگین پلیس و نیروهای امنیتی چهره امنیتی به خود گرفته است.

به دستور مقام های امنیتی و فدرال، تدابیر امنیتی در شهرهای مهم آمریکا از جمله نیویورک، واشنگتن دی سی و لس آنجلس افزایش یافته و پلیس و نیروهای امنیتی در نقاط حساس و پر رفت و آمد این شهرها استقرار یافته اند.

هنوز اف بی آی و سیا موفق نشده اند عامل یا عوامل این بمبگذاری را شناسایی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *