چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱۴
۲۲

ناگفته‌هایي از خشن ترین قاتل تهران+عکس

سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 281682
امروز با حضور قاتل خانواده شهركي در آگاهي تهران بزرگ پشت پرده اين جنايت فاش شد.جنايتي كه در چند سال گذشته بي سابقه عنوان شده.شايد خواندن اين خبر براي افراد ناخوشايند باشد.
ناگفته‌هایي از خشن ترین قاتل تهران+عکس
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ طبق اطلاعات به دست آمده  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از جزييات پرونده، قاتل به هويت مرتضي متولد سال 1354، روز حادثه با يك قبضه كلت كمري و  يك قبضه چاقو سنگي و يك نوار چسب وارد منزل مرحوم شده است.

پس از گذشت چند دقيقه، قاتل كلت را در آورده و سمت خانواده شهركي نشانه مي‌رود و باتهديد، زن و شوهر را وادار به بستن دست و پاي يكديكر توسط نوار چسب مي‌كند.

به دنبال اين موضوع قاتل هر دو نفر را به داخل اتاق شمالي منزل برده و در جلوي چشمان زن، همسرش را با چاقو سر مي‌برد به طوري كه خون به ديوار اتاق خواب مي‌پاشد.

پس از آن قاتل براي اينكه خيالش از فوت منصور شهركي راحت شود چندين چاقو نيز به پهلوي متوفي وارد مي‌سازد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000281/n00281682-b.jpg

با قتل اين خلبان سابقه دار متهم به سراغ همسر متوفي رفته و اين بار گردن زن براي اينكه از پاشيدن خون جلوگيري كند، روبه پايين اقدام به بريدن گردن مي‌كند.

در نهايت اين خون آشام در حالي كه فكر مي‌كرد تمامي سرنخ ها را از بين برده است با برداشتن تنها يك عابر بانك متعلق به منصور شهركي از خانه خارج شده و متواري مي‌گردد.

امروز نيز رييس پليس آگاهي تهران با حضور در جمع خبرنگاران، اين قتل را يكي از وحشتناك ترين قتل‌هاي تهران خواند و مدعي شد كه اين جنايتكار زماني كه تحت نظر از سوي پليس بود، بازهم قصد انجام چنين جنايت‌هايي را در سطح شهر تهران داشته كه با دستگيرش كارش به اتمام مي‌رسد.
لازم به ذكر است كه متهم به تمامي خبرنگاران عنوان داشته كه تنها علت اين جنايتش سرقت از منزل منصور شهركي بوده و از گذشته نيز هيچ گونه رابطه آشنايي با مرحوم نداشته است ولي نوع قتل و اقدام اين ورزشكار قاتل موضوع ديگري را تداعي مي‌كند كه هنوز ناشناخته است.
https://jahannews.com/vdcevz8wwjh8vpi.b9bj.html
jahannews.com/vdcevz8wwjh8vpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اللهم عجل لولیک الفرج ... واقعاً پستی و حیوانیت تا کجا میتونه پیش بره؟ اگر میخواد عدالت اجرا بشه، باید خودش رو هم همینطوری اعدام کنن
عرفان کشفی
Iran, Islamic Republic of
وا چه کاریه ؟
امید
Moldova, Republic of
با شما موافقم و از کسانی که ادای روشن فکری درمیارن و با برخورد خشن با این مجرمین مخالفن اصلا خوشم نمیاد و بهشون میگم هر وقت اینجور مجرمین سر پدر و مادرتون یا بقیه اعضای خانوادتون رو بریدن شما برید رضایت بدید و اصلا بهشون پاداش بدید.
Iran, Islamic Republic of
این ... رو باید زجر کشش کرد هر روز یه تیکه از بدنش رو کند
چرا اسم قاتل لعین را ذکر نمی کنید در حالی اسم افراد خدوم در جامعه که هنوز اثبات جرم نشده اعلام می گردد
رضا
باید مثله بشه جلوی چشم مردم
همه این رذالتها نشانه تن پروری وعادت به لقمه حرام وپول باد اورده است!! همه کسانی که از کار وزحمت بیزارند ومنتظر ثروت باد اورده واستفاده از دست رنج دیگران هستند استعداد جنایت کار شدن را دارند!!
banoofar
از همه بدتر اینه که اولین کسی که با این صحنه مواجه شده فرزندشون بوده خدا صبرش بده
Iran, Islamic Republic of
جامعه‌ای که هر روز از خدا دور تر میشه باید منتظر بدتر از اینها هم باشه...
کمی به سابقه ذهنیتون مراجعه کنید هر چقدر به اوایل انقلاب بر میگردیم نوع و تعداد جنایت‌ها کمتر بوده و هرچقدر بیشتر به سبک زندگی امروزی وارد میشیم بیشتر به این آسیب‌ها مبتلا میشیم....
باید همه ما توبه کنیم و به سوی خدا برگردیم. پرورش چنین کفتار کثیفی محصول فرهنگ مغشوش همین جامعه است... محصول همین جامعه با همین نوع از زندگی و آداب و کردار!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه دیدگاه جنابعالی درست باشه باید در کشور کمونیست چین که ازمذهب خبری به اون صورت نیست قتل عام به معنی واقعی کلمه بشه هر روز......نه دوست عزیز علت که زیاده ولی مهمترین هاش اینان .فقر . بیکاری. نبود هیچگونه نظارتی و تعهد دولت و سیستم بر کودکان به عنوان آینده سازان مملکت.مثلا در بسیاری از کشورهای اسکاندیناوی توجه و نظارت ویژه ای بر کودک میشه حتی در مانه. و رفتار والدین با کودک ارژیابی میشه. سیستم تا رسیدن کودک به بلوغ حتی بیشتر از والدین خودش رو مسوول تربیت کودک میدونه و به اون عمل میکنه. و دلیل دیگه هم نداشتن هیچگونه آگاهی والدین نسبت به تربیت درست و اصولی کودک هستش. و...
Romania
باید مجازات بازدارنده بشن
باران
این حیوون بیماره....خدا لعنتش کنه
ای جون تو فقط حرف بزن
رضا
باید اعدام شود
مراد از لردگان
این عدم شناخت وی از انسانیت نشان می دهد.این حیوان است اری حیوان.
مبی
Iran, Islamic Republic of
ولی چه ادم اشغالی باید ببرنش تمام سر پا دستشو از بدن جدا کنن بعد اتیش بزنن
مبی
Iran, Islamic Republic of
چه ادم اشغالی اون ادم نیست شیطاانه باید ببرنش جلو چشم مردن تمام اعضای بدنشو از تنش جدا کنن
من
Iran, Islamic Republic of
یارو قاتله ولی بازم قیافه واضحی ازش نذاشتن😐😐😐😐
امید
Moldova, Republic of
افسوس که در زندان اینها بخور و بخواب هستند و در نهایت یکروز هم اعدام میشن اما کاش قبل از اعدام بکار سخت در اردوگاههای کار اجباری محکوم میشدن طوری که آرزوی مرگ بکنند. یکبار مردن برای این بی شرف کمه
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر.خدایا چی میشنویم
نادر
Iran, Islamic Republic of
مثلا رو چشمشو بستن مردم نببینکیه ابروش بره اتفاقا باید عکسشو چاپ کرد به مردم نشان بدن
Iran, Islamic Republic of
لعنت تو خدا بر هیکل کثیفت باد