يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۱
قاب پایداری

عکس / این بار اگر بیایند ما هستیم

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 281355
امروز زیر بیرقِ مکتب زعیم و نوابش، کرور کرور سرباز و فدایی صف کشیده اند.زن و مرد مهیای رزم و دفاعند و اجازه نخواهند داد آن روزِ سیاه تکرار شود.
عکس / این بار اگر بیایند ما هستیم
به گزارش جهان نيوز، روزگاری وقتی پیمان شکنانِ روسیاه آمدند به محاصره خانه زعیمِ امت ، هیچ کس نبود تا به یاری اش بشتابد. خانه را آتش زدند، زعیم را به بند کشیدند و بانوی خانه را مضروب کردند. از آن روزِ سیاه، سالیان سال گذشته است. اما امروز، مردی از تبارِ همان خانه، به نیابتِ زعیم امت، رو در روی زمره همان پیمان شکنان روسیاه ایستاده است اما نه تنها و بی کس. امروز زیر بیرقِ مکتب زعیم و نوابش، کرور کرور سرباز و فدایی صف کشیده اند.زن و مرد مهیای رزم و دفاعند و اجازه نخواهند داد آن روزِ سیاه تکرار شود.

عکسی که می بینید در اواسط دهه شصت و در خیابان انقلاب تهران برداشته شده است. جمعی از بانوان بسیجی، به نمایندگی از سوی تمام زنانِ فاطمی تبارِ این سرزمین، اسلحه بر دست با مقتدای خویش تجدید بیعت می کنند و فریاد برآورده اند که: این بار اگر بیایند، ما هستیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
درود بر شیرزنانی ایرانی که با اقتدابه بی بی زینب سلام ا... را دفاع از ولایت و اسلام را در پیش گرفته اند.