جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

خبری جدید از ساخت آزادراه تهران - شمال

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 281294
نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: کار عملیاتی قطعه 2 و 3 آزادراه تهران - شمال به‌زودی آغاز می‌شود و اعتبار قابل توجهی برای آن در نظرگرفته شد.
به گزارش جهان قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر درباره افتتاح آزاده تهران شمال با حضور رئیس جمهور گفت: برای افتتاح منطقه چهار آزاد راه تهران شمال قرار بود رئیس جمهور در روز 27 اسفند ماه در چالوس حضور یابند اما به دلیل شرایط نامساعد جوی هواپیمای حامل رئیس قادر به فرود در فرودگاه نوشهر نشد.
 
احمدی تصریح کرد: در سفر بعدی که قرار بود رئیس جمهور در روز 6 فروردین این افتتاحیه انجام شود به دلیل آنچه مشغله کاری عنوان شد نتوانستند حضور یابند تا اینکه در نشستی که جمعی از نمایندگان در دفتر رئیس جمهور داشتیم در آنجا گِلِه کردم که موضوع افتتاحیه اتفاق نیفتاد.
 
وی افزود: در همان جلسه رئیس جمهور اعلام کردند که به‌زودی برای افتتاح آزاد راه تهران ـ شمال به چالوس سفر می‌کنند که این امر نیز اتفاق افتاد و آزادراه تهران شمال باحضور شخص رئیس جمهور به‌طور رسمی افتتاح شد.
 
این عضو خانه ملت بیان کرد: قطعه 2 و3 آزاد راه نیز کار عملیاتی آن آغاز می‌شود و اعتبار قابل توجهی برای آن در نظرگرفته شد.
 
احمدی بیان داشت: قطعه یک حدود 53 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که باید این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد تا عملیات قطعه " کن " به " شهرستانک " بر اساس قولی که دادند تا پایان 92 تمام و به بهره ‌رداری برسد.
 
احمدی تصریح کرد: اکنون دغدغه اصلی ما قطعه 25 آزاد راه تهران شمال است که طی آن باید در درون فضای شهری نوشهر و چالوس اتفاقاتی بیفتد چرا که فشار جمعیتی بر روی این دو شهر و به ویژه بر روی چالوس است.
 
وی اضافه کرد: در این باره نیز نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته شد و ایشان نیز نامه را به وزیر راه و شهرسازی دادند تا فکری برای این دو شهر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
United Kingdom
لطفاجواب بدهیدبالاخره این بزرگراه ۲۰یا۲۵اسفندراه اندازی میشود