جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

اظهارات بی‌اساس وزیردفاع آمریکا درباره ایران

جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب: 281049
وزیر دفاع آمریکا بی‌توجه به تاکید ایران بر صلح‌آ‌میز بودن برنامه هسته‌یی‌اش گفت که نه ایران و نه کره شمالی توانایی حمله به آمریکا را با موشک مسلح به کلاهک هسته‌یی ندارند.
به گزارش جهان به نقل از جام ، چاک هاگل، وزیر دفاع آمریکا روز پنج‌شنبه این اظهارات را در پاسخ به سوالی در جلسه کمیته خدمات مسلح مجلس نمایندگان بیان کرد.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، هاگل گفت که اگر چه معتقد نیست کره شمالی یا ایران بتوانند با یک موشک دور برد با یک سلاح کشتار جمعی آمریکا را هدف قرار دهند، این احتمال را که این دو کشور بتوانند به تدریج به این توانایی دست یابند را منتفی ندانست.

این در حالی است که ایران بارها بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌یی‌اش تاکید کرده است و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشات متعدد خود بر منحرف نشدن فعالیت‌های هسته‌یی ایران به سمت تسلیحاتی شدن تاکید داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها همان کسانی هستند که مردم بی گناه هیروشیما و ناکازاکی را با بمب هسته ای نابود و روی چنگیزخان مغول را سفید کردند و حالا با شارلاطانیسم و خیمه شب بازی مضحک برای بشریت دل می سوزانند. ما به حیوانهای مدرن آمریکایی که در راس قدرت این کشور قرار دارند می گوییم که ایرانی ها بدون استفاده از روش پست شما در کمینگاهها به شما هجوم خواهند اورد و از جاییکه فکرش را نمیکنید شما را به زیر کشیده و تحقیرتان خواهند کرد. ما نسل جدید ایران به این نتیجه رسیده ایم که سرآغاز پیروزی ملتهای مظلوم منطقه و دنیا در نابودی هیمنه آمریکا است و این رسالت را برگزیده ایم که این کار را خودمان به گردن بگیریم چرا که فقط شیعیان اباعبدالله الحسین (ع) هستند که توان چنین کاری را دارند. ما آمریکا را مثل زباله از خلیج فارس بیرون خواهیم انداخت و صهیونیستهای حاکم عرب را که نماینده آمریکا هستند از تختشان به زیر خواهیم کشید. در واقع شیطانها راهی جز این برای ما نگذاشته اند. اگر چه ممکن است زمان زیادی لازم باشد ولی ما بالاخره به حول و قوه الهی انتقام خون های ریخته شده توسط انها را خواهیم گرفت ... .
آنها را برای ویران کردن عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و ... مجازات خواهیم کرد ان شاء الله