چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

"حساس نشو" تیکه کلام دوستم بود

پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 279526
"حساس نشو" تیکه کلام یکی از دوستان بوده که من آیا را با لحجه شیرین مازندرانی در آمیختم و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، "احمد مهرانفر" بازیگر نقش "ارسطو" در خصوص مجموعه "پایتخت ۲" در گفتگو گفت: به دلیل جذابیت "پایتخت ۱" و استقبال مخاطبان تصمیم به ایفای نقش در سری دوم این مجموعه گرفتم.


وی افزود: قسمتهایی که پخش شده را دیدم و به نظر من از جذابیتهای خوبی برخوردار بود که امیدوارم مردم راضی باشند.

"مهرانفر" در خصوص تیم "پایتخت ۲" ابراز داشت: تعدد لوکیشن ها به جذابیتها و سختی کار اضافه کرد ولی من همچنان از تیم راضی بودم و کار با سیروس مقدم بسیار لذت بخش بود.

بازیگر نقش ارسطو در خصوص تیکه کلام حساس نشو گفت: ما روی لحجه مازندرانی خیلی کار کردیم و تیکه کلام "حساس نشو" را از یکی از دوستان خود برداشتم.

این بازیگر با اشاره به تنها اتفاقی که همه تیم را ناراحت کرد تصریح کرد: تصادف تیم پشت صحنه و قطع عضو یکی از بچه‌ها و به کما رفتن دست دیگرمان در پشت صحنه همه ما را افسرده کرد.

مهرانفر خاطرنشان کرد: همه تلاش ما بر این بود که مخاطبان با تماشای "پایتخت ۲" در نوروز لحظات شاد و فرخ بخشی را داشته باشند.

بازیگر نقش ارسطو افزود: از مردم و مسئولان می‌خواهم که برای بچه هایی که دچار حادثه شدند دعا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *