سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تکرار معنادار گفته‌های غربی‎ها توسط آمانو

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 279362
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر با نادیده گرفتن همکاری های جمهوری اسلامی ایران با آژانس در خصوص برنامه صلح آمیز هسته ای ایران ابراز نگرانی کرد.
تکرار معنادار گفته‌های غربی‎ها توسط آمانو
 به گزارش جهان به نقل از مهر،"یوکیو آمانو" مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در اظهاراتی با چشم پوشی بر همکاری های مثبت جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر در خصوص ماهیت فعالیت های هسته ای ایران ابراز نگرانی کرد.
 
به نوشته خبرگزاری اسوشیتدپرس "منتقدین آمانو ضمن زیر سوال بردن بی طرفی وی در برآورد اطلاعات وی،  آنها را بر اساس گفته‎های آمریکا و اسرائیل -بزرگترین دشمان ایران- می دانند." 
 
در ادامه مطلب آمده است که با وجودی که مخالفین جمهوری اسلامی مدعی هستند شواهد فوق را از ایران بدست آورده اند، اما حاضر ارائه آن به تهران نیستند تا صحت آنها مورد بررسی قرار گیرد.
 
آذر ماه سال گذشته، خبرگزاری فوق اقدام به انتشار تموداری به عنوان شاهدی بر فعالیت‎های غیرصلح آمیز هسته ای ایران  کرده بود که با گذشته چند روز ، کارشناسان و دیپلمات‎های غربی خود مجبور به اذعان بی اساس بودن آن شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *