جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

توصیه‌های پلیس برای مقابله با سرقت

جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب: 278007
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از افزایش گشتی های پلیس در ایام نوروز برای مقابله با سارقان منازل خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفتگو با مهر اظهار داشت: تهران یکی از شهرهای مسافر فرست است و در ایام تعطیلات به خصوص تعطیلات نوروزی شهروندان به مسافرت می روند. در این ایام امنیت خانه ها یکی از دغدغه های پایتخت نشینان است.

وی افزود: در تعطیلات نوروز برای آرامش شهروندان گشتی های پلیس آگاهی در سطح شهر افزایش پیدا می کند و مجرمان سابقه دار نیز تحت نظر قرار می گیرند. البته در کنار این اقدامات پلیسی شهروندان باید به توصیه ها و هشدارها نیز توجه داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تاکید کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی راههای ورود سارقان به خانه سخت کرده و خطر دستبرد به آنجا را کاهش می دهد. شهروندان در این ایام پول، جواهرات و لوازم کوچک قیمتی را در خانه نگهداری نکرده و آنها را به افراد قابل اعتماد بسپارند. همچنین باید در مقابل پنجره ها به خصوص پنجره هایی که در طبقه پائین قرار دارند و نورگیرها حفاظ نصب کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد: هنگام مسافرت موضوع را با همسایه های مورد اعتماد اطلاع دهید تا مراقب رفت و آمدها به خانه شما باشند. همچنین در صورت گم کردن کلید خانه اقدام به تعویض قفلها کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *