دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تمدید زمان جذب هیئت‌علمی دانشگاه‌ها

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 277485
رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از تمدید مهلت بارگذاری نیاز دانشگاه ها برای استخدام اعضای هیئت علمی جدید در مرحله تکمیل ظرفیت فراخوان جذب خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، محمدرضا مردانی گفت: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که در مهلت تعیین شده برای فراخوان بهمن سال ۹۱ موفق نشدند نیازهای خود به جذب اعضای هیئت علمی جدید را در سامانه اینترنتی ˈجذبˈ اعلام کنند، می توانند با مراجعه به این سامانه، نیازهای خود را بارگذاری نمایند.

وی افزود: پیش از این قرار شد مهلت بارگذاری نیازهای دانشگاه ها در مرحله تکمیل ظرفیت فراخوان جذب بهمن سال ۹۱ تا ۲۰ فروردین سال ۹۲ باشد اما با توجه به تعطیلات مراکز دانشگاهی در ایام نوروز، تصمیم بر این شد که این مهلت تا ۳۰ فروردین سال ۹۲ ادامه داشته باشد.

مردانی ادامه داد: ثبت نام تکمیل ظرفیت جذب هیئت علمی برای داوطلبان نیز از فروردین سال ۹۲ انجام می شود و متقاضیان می توانند پس از انتشار نیازهای جدید با مراجعه به سامانه مرکز جذب به نشانی www.jazb.msrt.ir برای انتخاب اولویت در این مرحله اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *