جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱
یک منبع نظامی سوری اعلام کرد

کشته‌شدن ۱۵۰۰ تروریست

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 277327
یک منبع نظامی سوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد که کنترل مهمترین محورهای شهر «جوبر» در دمشق پایتخت سوریه در دست ارتش این کشور است.
به گزارش جهان به نقل از فارس در دمشق، پس از آغاز نبرد «جوبر» و قرار گرفتن آن در راس اولویت‌های عملیات نظامی رد دمشق و ریف آن، یگان‌های ارتش سوریه موفقیت‌های چشمگیری را در عرصه میدانی در چندین محور در این منطقه محقق کرده و مهمترین محورهای این شهر در دست ارتش سوریه است.

یک منبع نظامی سوری در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد که نبردهای جوبر از جمله برنامه‌ها و نقشه‌های طولانی مدت ارتش بود و یکی از مهمترین اهداف این عملیات‌ها ایجاد جنگ فرسایشی برای گروه‌های مسلح تروریستی و از بین بردن تجهیزات نظامی و ممانعت از گریز آنها به مناطق دیگر بود.

به گفته این منبع سوری براساس نقشه‌های ریخته شده شهر جوبر به محاصره نیروهای نظامی ارتش سوریه افتاد و پس از آن بدون اتلاف وقت ارتش سوریه به سرعت وارد عمل شد و مراکز تجمع افراد مسلح که هزاران نفر از آنان به همراه تجهیزات پیشرفته نظامی‌اشان را در بر می‌گرفت، هدف قرار داده و منهدم کردند.

این منبع نظامی سوری گفت: دو روز گذشته سخت‌ترین و شدیدترین ضربه‌ها به مراکز تجمع افراد مسلح وارد شد و در این میان دو خیابان در جوبر به عنوان کانون تجمع افراد مسلح بازمانده در این منطقه شناخته شده بود و به نظر می‌رسد،‌ هفته جاری هفته سرنوشت ساز برای این گروه‌ها در این منطقه باشد، به ویژه آنکه همزمان با عملیات‌های نظامی جاری در این منطقه، عملیات‌های نظامی دیگری در منطقه داریا در حال انجام است.

وی تاکید کرد که اوضاع اطراف دمشق بسیار حساس و به هم گره خورده است و ارتش به زودی پیروزی‌‌هایی را در چندین محور محقق خواهد کرد.

این منبع نظامی سوری تاکید کرد که بیش از ۱۵۰۰ فرد مسلح در جوبر کشته و شماری دیگر دستگیر شده‌اند و برخی نیز چون وضعیت را چنین دیده‌اند، در حال تحویل دادن سلاح‌های خود به ارتش سوریه و تسلیم شدن هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


mosa
نفرین بر این تروریستهای نفهم و خدا تعداد مرگ و هلاکتشون رو زیاد کنه... که آبروی اسلام و مسلمون رو بردن.