شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۲
انتقادات تازه «محمد بنا» از رسول خادم و مسوولان؛

ورزش تا انتخابات، یک بازی سیاسی است!

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 277087
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: «آقای خادم تو تازه آمدی و تازه نفس هستی، بگذار 5، 6 سال بگذرد و بیبن بازهم همین حالت را داری؟»
ورزش تا انتخابات، یک بازی سیاسی است!
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، محمد بنا سرمربی محبوب و کناررفته تیم ملی کشتی فرنگی ایران بالاخره پس از مدتها بخشی از دلایل کناره گیری خود را فاش کرد.

این مربی در گفت و گویی مفصل با ویژه نامه نوروزی مجله کیهان ورزشی شرکت کرد و حرفهای تازه ای را بر زبان آورد که در زیر بخشی از صحبت های او را می خوانید:

*در دوران کودکی و در ایام نوروز از همه چیز عید خوشم می آمد غیر از کت و شلوارهایی که پدرم در تن مان می کرد. پدرم چون خیاط بود کت و شلوار هایی که در مغازه اش می ماند و مشتری سراغ آنها نمی آمد را برای ما می آورد که همیشه به تن مان بزرگ بود.

* دیگر به زندگی در خارج فکر نمی کنم و هرگز برای زندگی ایران را ترک نمی کنم.

*شب ها وقتی می خواهم بخوابم اگر صدای خر و پف مادرم را نشنوم خوابم نمی برد.

*تمام جایزه المپیک را به دخترم که در ایران نیست دادم چون قولش را به او داده بودم.

*روزی که به ایران آمدم دیگر کسی مرا نمی شناخت و فکرش را نمی کردم که در ایران به من کار بدهند.

*در این سالها که در کشتی کار می کنم از برخی دروغ ها و نامردی ها خیلی زجر کشیدم اما در میدان جواب آنها را دادم.

*روزی که حمید سوریان را جای رنگرز در ترکیب تیم ملی گذاشتم خیلی ها فشار آوردند و حتی یک نفر که حالا نماینده مجلس است علیه من لشکر کشی کرد!

* وقتی آقایان در جام جهانی کشتی آزاد اول شدند فکر کردند جام جهانی فوتبال را فتح کرده اند.در نهایت چه شد؟ قدرت کشتی ما را نشان داد؟ گفتند تا حالا ندیده بودیم کشتی آزاد ما این همه رو به جلو برود! عزیز من رو به جلو در مقابل کی؟ کشتی گیرهای درجه دو و سه؟ می گفتند آقا دیدی گنجی چه سالتویی زد؟! بابا بیچاره کشتی گیر ژاپنی انگار سیگار می فروخته که آوردنش!

*انتظارم از رسول خادم این بود که کاستی ها را تائید کند اما...

*دو بار به خانه کشتی رفتم و دیدم آقای رضایی می گوید ما سرجمع دو وعده دیگر عدس پلو داریم که به بچه ها بدهیم!

*فکر نمی کنم خطیب را بخواهند اما مسئله ماندن یا رفتم اینها فراتر از بحث ورزش است و زمینه بزرگتری به نام انتخابات ریاست جمهوری دارد. تمام جاهاییکه پشتوانه مردمی دارند دست روی آنجا می گذارند و مازندرانی ها را هم می آورند!

*بنا تا دیروز خوب بود اما وقتی گفت خسته شده ام انگ زدن ها شروع شد و ...

*در بی پولی های اینها رسول خادم هم بیست جور کار بی خودی به گردن شان انداخته و صد و بیست نفر را هر روز بعنوان کار آموز به خانه کشتی می برد و ...

*در دیداری که با رییس جمهور داشتم نگفتم ادامه می دهم بلکه در پاسخ به درخواست ایشان گفتم اگر شرایط مهیا باشد ادامه می دهم.

*الان هم می گویم که اگر شرایط خوب باشد در کشتی نوکری می کنم.

*بیش از ده بار از خادم حمایت کردم اما یکبار از انتقادات من مبنی بر بی برنامگی ها و بی پولی ها حمایت نکرد. آقای خادم تو تازه آمدی و تازه نفس هستی، بگذار 5، 6 سال بگذرد و ببین بازهم همین حالت را داری؟

*من با دیوانه هایی کار می کردم که می دانستند من صد پله از آنها دیوانه ترم!

*انتخاب چمن گلی بعنوان بهترین مربی جهان پشت پرده داشت.

*ورزش ایران تا انتخابات ریاست جمهوری یک بازی سیاسی است و نباید به سمتش بروی!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دم آقا رسول گرم كه هنوز منش پهلواني داره و عليرغم مشكلات بسيار نه تو پيروزي ها اهل خودنمايي و مصاحبه انچناني و اقاي خاص شدنه و نه موقع مشكلات اهل غر زدن و جرزدن
صادق
Iran, Islamic Republic of
آقای بنا پهلوون اونه که علیرغم مشکلات بتونه کار کنه والا اگه همه شرایط فراهم باشه ورزشکار خوب، پول خوب، سالن خوب و.. که من هم می تونم هنرنمایی کنم.