شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
در حاشیه جلسه هیئت دولت: ا

رییس جمهور: آقای یزدی را دوست داریم

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 276638
احمدی نژاد پس از پایان جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسشی درباره مطالبی که پس از سفر وی به ونزوئلا مطرح شد و به ویژه صحبت های آیت الله یزدی گفت: آقای یزدی را دوست داریم.
به گزارش جهان به نقل از شبستان، محمود احمدی نژاد، رییس  پس از پایان جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسشی درباره مطالبی که پس از سفر وی به ونزوئلا مطرح شد و به ویژه صحبت های آیت الله یزدی گفت: آقای یزدی را دوست داریم.
 
احمدی نژاد به پرسشی درباره جلوگیری مجلس از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش یارانه ها پاسخ نداد و افزود: برنامه صحبت کردن ندارم و می خواهم فقط احوال شما را بپرسم.
 
وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضع استخدام های مطرح شده گفت: بحث استخدام مصوبه ای است که مسیر خود را طی می کند.
 
رییس جمهور در پاسخ به پرسش های دیگر خبرنگاران گفت: آیا خبری خوش تر از این است که بهار دارد می رسد، غم و غصه ها می رود و دوران جدیدی شروع می شود؟ سال آینده سالی بسیار عالی و پر افتخار خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *