يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

درگیری لفظی در صحن علنی مجلس

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 276496
محمدرضا پورابراهیمی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان استان کرمان در مجلس در جلسه علنی امروز خانه ملت با هم مشاجره کردند.
درگیری لفظی در صحن علنی مجلس
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و محمد مهدی زاهدی دیگر نماینده این استان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه پارلمان، در صحن علنی با هم مشاجره کردند.
 
تعدادی از وکلای ملت در اطراف این دو نماینده حضور یافته و از ادامه این موضوع جلوگیری کردند و پورابراهیمی را به مکان دیگری از صحن علنی بردند.
 
به نظر می‌رسد علت درگیری لفظی پورابراهیمی و زاهدی، نطق میان دستور امروز پورابراهیمی بود که در آن گفته بود: مجمع نمایندگان استان کرمان بارها نسبت به عملکرد شرکت ملی مس انتقاد داشتند اما رئیس مجمع (زاهدی) آن را انتقال نداده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسين
Iran, Islamic Republic of
باسلام - در خصوص دعواي دو نماينده نظر خاصي ندارم در مجلس اين موارد پيش مي آيد ولي چيزي كه من و شايد بسياري از مردم ايران را رنج مي دهد عدم رعايت نمايندگان محترم جهت نشستن در صندلي خود در اكثر موارد مي باشد واقعا جاي تاسف است زماني كه رئيس مجلس يا نماينده اي ويا شخص مسئولي درحال صحبت كردن مي باشد و مردم از طريق صداو سيما شاهد مي باشند در بين صندلي ها و راهرو هاي داخل مجلس نمايندگان در حال پرسه زدن و گفتگو با ديگران مي باشند و انگار نه انگار كه كسي دارد در رابطه با يك لايحه يا موارد ديگري كه به سرنوشت اين ملت بستگي دارد صحبت مي كند از شما خواهش مي كنم در ربطه با حضور و رعايت نظم در داخل خانه ملت به اين آقايان تذكر دهيد و با ارائه قوانين ويا هرچيز ديگري كه بتواند نمايندگان را درجاي خود بنشاند با افرادي كه رعايت اين مسئله را نمي نمايند برخورد شود اين تصاوير در دنيا پخش مي شود و براي ايرانيان بافرهنگ زشت است با تشكر