شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۶

احمدی‌نژاد به مشايي نشان درجه يك فرهنگ و هنر داد +عکس

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 276102
رئیس‌جمهور ظهر امروز و در مراسم ملی استقبال نوروز، نشان فرهنگ را به اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دبیرخانه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد اهدا کرد.
احمدی‌نژاد به مشايي نشان درجه يك فرهنگ و هنر داد +عکس
به گزارش جهان، پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری نوشت: رييس جمهور به پاس مساعي خالصانه، تلاش هاي موثر و خدمات ارزنده مهندس اسفنديار رحيم مشايي در عرصه فرهنگ و هنر و تلاش براي رشد و تعالي اين عرصه ،نشان درجه يك فرهنگ و هنر را به وي اعطا كرد.

دكتر محمود احمدي نژاد پيش از امروز يكشنبه در مراسم استقبال نوروز كه با حضور نمايندگان اقوام ايراني از استان هاي كشور، سفرا و مسوولان دفاتر نمايندگي كشورهاي خارجي در ايران ، هنرمندان، فرهيختگان ، انديشمندان و جوانان كشور ،در سالن اجلاس سران برگزار شد، همچنين از سند آيين نوروز كه در آن 17 مراسم نوروزي كه به ثبت جهاني رسيده است ،رونمايي كرد.

Amir Pourmand (1 of 1)-4.jpg

فارس هم در این باره نوشت: بنابراین گزارش اعطای نشان فرهنگ به مشایی در جلسه چهارشنبه هفته گذشته هیئت دولت تصویب شده بود.

اسفند‌یار رحیم‌مشایی متولد منطقه رامسر است و سمت‌های گوناگونی همچون فعالیت در ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، ریاست رادیو پیام، ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، ریاست دفتر رئیس‌جمهور را بر عهده داشته است.

در مراسم اهدای نشان فرهنگ به اسفند‌یار رحیم مشایی علاوه بر رئیس‌جمهور، سیدحسن موسوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و حمید بقایی رئیس نهاد ریاست جمهوری و معاون اجرایی رئیس‌جمهور حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به به. چه برازنده شخص اول فرهنگی مملکته!
نجفی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
دراین دولت کریمه!! خوب بذل و بخشش از کیسه خلق الله می شود ... زنده باد بهار!!!
محسن
اگر به راه مستقیم و راه ولایت و راه رهبری برنگردند به زباله دان تاریخ خواهند رفت ....
کاملا موافقم .ولی تو جهان حرف از ولایت زدن جالبه؟
واقعا رخت ریاست جمهوری به این بابا میادا!!!
نسیم
چرا ارزش مدالها را پایین می اورند؟