يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۳
۷

پیشنهاد بقایی درباره 'بنی‌صدر و احمدی‌نژاد': نظرسنجی کنیم

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 276042
معاون اجرايي رئيس‌جمهور درباره مقايسه احمدي‌نژاد با بني‌صدر و جریان انحرافي گفت: در اين شرايط داخلي و با اين فشارهاي جهاني چنين اقداماتي زشت و غيراخلاقي است.
پیشنهاد بقایی درباره
به گزارش جهان، حميدرضا بقايي در گفت وگو با روزنامه ایران درباره مقايسه احمدي‌نژاد با بني‌صدر و جریان انحرافي گفت: چنين اقداماتي هيچ اثري در اراده مردم نخواهد داشت زيرا عامه مردم علاقه‌مند به دولت هستند و دولت را انقلابي، مردمي و پيرو ولايت مي‌دانند.

معاون اجرايي رئيس‌جمهور، "تلاش براي انحرافي جلوه دادن دولت و مقايسه دكتر احمدي‌نژاد با بني‌صدر" را از سوي يك سري افراد سياسي دانست و تاكيد كرد: مي‌توان با يك نظرسنجي شاهد بود كه اين افراد هيچ پشتوانه‌ مردمي ندارند و اين حرف‌هايشان بي‌اثر است.

بقايي با بيان اين كه هدف از اين‌گونه اقدامات، تنها تخريب دولت و شخص رئيس جمهور است، افزود: در اين شرايط داخلي و با اين فشارهاي جهاني چنين اقداماتي زشت و غيراخلاقي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه اعتماد به نفسی!

اگر راست می گویی واقعاً این کار را بکن.
Iran, Islamic Republic of
خب اگه شرایط بده شما هم کار زشت نکنید که سوژه بشین. یک بام و دو هوا که نمیشه بقایی عزیز احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
شرايط داخلي رو كه شما درست كردي ،شرايط خارجي هم كه رو ي ما تاثيري نداره!
Malaysia
آقا يه سئوال فني! مگه طبق حكم دادگاه ايشون تا 5 سال حق اشتغال دولتي نداشتن پس چي شد؟ ما كه هرچي گشتيم ابطال اين حكم رو توسط دادگاه پيدا نكرديم.
Iran, Islamic Republic of
برادر فعلا سكوت بهترين چيز است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر راست مي گويد اين كار را در يك سايت مشخص انجام بدهيد تا ميزان اعتماد اين ملت به شما مشخص شود و اينقدر نگويد ما .......
Iran, Islamic Republic of
واقعا زشت است تموم كنيد تخريب همديگر اگر ما ايراني هستيم اگر دعوایي باهم دارم بايد درخانه بدون سر و صدا باشد تا همسايگانمان كه بعضا دشمنان ما هستند بويي نبرند ولي شما تيشه بر داشتيد بر ريشه خود مي زنيد با كوچكترين حرفي ان را پيراهن عثمان مي كنيد