دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

"قیمت هتل های کیش افزایش نمی یابد"

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 275775
رئیس جامعه هتلداران کیش گفت: به هیچ وجه اجازه نمی دهیم هتلی درکیش خودسرانه و خارج از قیمت مصوب شده پولی از مسافران دریافت کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر مسیح الله صبا  با اعلام اینکه بالاترین سقف قیمت برای یک شب اقامت در هتل های جزیره کیش ۵۴۰ هزار تومان و پایین ترین قیمت ۱۸۰ هزار تومان است، گفت: این نرخ به تائید معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش رسیده و هیچ هتلی حق ندارد بالاتر نرخ مصوب از مسافران نوروزی پول دریافت کند.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه مدرک دال بر گرانی و یا افزایش از نرخ اعلام شده با هتل متخلف برخورد قانونی خواهد شد. علاقمند نیستیم و دوست نداریم که قیمت هتل ها در ایام تعطیلات نوروز و هر مناسبت دیگر در جزیره کیش گران و یا افزایش پیدا کند بر همین اساس نرخ ها پس از بررسی های لازم و کارشناسی به مدت یکسال تصویب و با تائید معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به هتل ها ابلاغ می شود که امسال قیمت های فوق مصوب و ابلاغ شده است.

رئيس جامعه هتلداران کیش یاد آور شد: اگر چه اکثریت هتل های جزیره کیش به مدت یکسال اطاق های خود را بصورت سالانه به آژانس های مسافرتی پیش فروش می کنند ولی باز هم حق افزایش و یا گران کردن اطاق های خود را در تعطیلات نوروزی و یا مناسبت های دیگر ندارند و باید از نرخ های مصوب پیروی کنند.

امسال نیز برخی از هتل های کیش قبل از شروع نیمه دوم اسفند ماه سالجاری قیمت های اطاق های خود را در ایام تعطیلات نوروز افزایش داده بودند که با اقدامات به موقع از سوی سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری جامعه هتلداران کیش از گرانی و افزایش قیمت ها جلوگیری بعمل آمد.

جزیره کیش درحال حاضربیش از۶۰ هتل پنج،چهار، سه، دوویک ستاره آماده و در حال ساخت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *