جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
رسانه های ترک:

مرگ برخی مخالفان آمریکا مشکوک است

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 275750
رسانه های ترکیه امروز جمعه، از احتمال دست داشتن آمریکا در ابتلای همزمان شش رهبر ضد دولت واشنگتن، کشورهای آمریکای لاتین به بیماری سرطان خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، رسانه های ترکیه امروز با انتشار اخباری در مورد درگذشت ˈهوگو چاوزˈ رییس جمهوری محبوب ونزوئلا پس از مدت ها تحمل بیماری سرطان از احتمال نقش آمریکا در مرگ وی و مبتلا شدن پنج رهبر ضد دولت واشنگتن، دیگر کشورهای آمریکای لاتین خبر دادند.
 
روزنامه وطن در گزارشی تحت عنوان ˈآیا این تصادف استˈ نوشت: چطور شد که بطور همزمان شش رهبر کشورهای آمریکای لاتین که مخالف با سیاست های آمریکا هستند به یک بیماری (سرطان) مبتلا شدند.
 
روزنامه صباح نیز در خبری در این مورد نوشت: مرگ چاوز و مبتلا شدن 5 رهبر دیگر آمریکای لاتین به سرطان شک و شبهه در مورد آمریکا ایجاد کرده است.
 
رسانه های ترکیه بر ضرورت مطرح کردن این مطلب در مجامع جهانی و انجام تحقیقات بین المللی در این باره اگر چه به عنوان یک ˈ ادعاˈ باشد، شدند.
 
ˈهوگو چاوزˈ رییس جمهوری ونزوئلا پس از مدت ها تحمل بیماری سرطان در سن 58 سالگی درگذشت.

به گزارش جهان مرگ یاسر عرفات مبارز فلسطینی و احتمال استفاده از پلوتونیوم در مرگ وی و سرطان شش رهبر آمریکای لاتین و مرگ های مشکوک دیگری از این قبیل احتمال جریان ترورهای  پیشرفته توسط سازمان های اطلاعاتی غربی- صهیونیستی را قوی تر می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *