دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

امسال شدیدترین فشار اقتصادی به ایران آمد

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 275678
معاون رئیس جمهوری گفت: در ۳۴ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد ، در سال ۹۱ شدیدترین فشارهای اقتصادی به ایران اسلامی وارد شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر حجت الاسلام سید محمدرضا تاج الدینی ظهر امروز پنجشنبه در ارتباط مستقیم تلفنی با همایش تجلیل از پیشگامان تولید ملی افزود:سال ۹۱ در عین حال که یکی از سخت ترین سال ها برای ایران اسلامی بود ولی با عنایات خداوند متعال و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب ؛ توطئه های استکبار جهانی یکی پس از دیگری خنثی می شود.

وی افزود:استکبار جهانی که می خواهد ایران اسلامی را در کل جهان ، سرافکنده نشان دهد آرزوی خود را به گور خواهد برد و مردم ایران با همدلی با مسئولان و همت فعالان اقتصادی ، خواهند توانست تمامی مشکلات خود را حل کنند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود افزود: سال ۹۲ ، سال شکوفایی بیشتر اقتصادی برای ملت ایران خواهد بود و تمامی این مشکلات ، حل خواهد شد بطوریکه ایران اسلامی خواهد توانست نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان ، حرف اول را بزند.
معاون ریاست جمهوری همچنین گفت: یکی از اصلی ترین رویکردهای دولت، در مدت باقی مانده عمر خود ، اهمیت دادن مضاغف به مقوله تولید است.وی در پایان بر اهمیت افزایش فعالیت صنعتگران در حوزه تولید تاکید کرد و صنعتگران جهاد اقتصادی را مبارزان جنگ اقتصادی نامید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *