سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲۸

دولت نمی گذارد به مردم فشار اقتصادی وارد شود!

پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 626544
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی سختی داریم و همه به آن واقف هستیم، گفت: دولت نمی گذارد به مردم فشار اقتصادی وارد شود.
دولت نمی گذارد به مردم فشار اقتصادی وارد شود!
به گزارش جهان نيوز، علی ربیعی عصر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی شهر اردل با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط اقتصادی سختی داریم و همه به آن واقف هستیم، اظهار داشت: دولت نمی گذارد به مردم فشار اقتصادی وارد شود.

وی عنوان کرد: تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت اقتصادی از سوی دولت اندیشیده شده است.

رئیس جمهور آمریکا به دنبال گرفتن آرامش از ملت ایران است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا به دنبال گرفتن آرامش از ملت ایران است و اعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی به دنبال بی اعتماد سازی مردم نسبت به کشور است.

ربیعی با اشاره به اینکه همانند عرصه های دیگر مغلوب جنگ اقتصادی دشمن نخواهیم شد، بیان کرد: با وحدت و همدلی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور و بهبود شرایط اقتصادی حرکت خواهیم کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: وحدت و همدلی زمینه ساز شکست دشمن در تمام عرصه ها است.

مقاومت و تاب آوری اجتماعی باید افزایش یابد
وی با اشاره به اینکه مقاومت و تاب آوری اجتماعی باید افزایش یابد، بیان کرد: دولت نمی گذارد جنگی که به این شکل آغاز شده است به مردم صدمه وارد کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش مهارت های شغلی در جامعه زمینه ساز افزایش اشتغال است، بیان کرد: اموزش مهارت زمینه ساز ایجاد شغل در جامعه است.

ربیعی بیان کرد: در حال حاضر تجهیزات آموزشی سازمان فنی و حرفه ای افزایش یافته است و اموزش مهارت های مختلف را در استان ها انجام می دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری توانمندی های بسیاری برای توسعه دارد، تاکید کرد: اتصال های فرا استانی در استان چهارمحال و بختیاری زمینه ساز بهبود وضعیت اقتصادی است.

وی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های قابل توسعه است که باید این ظرفیت ها معرفی شوند و تلاش شود که در مسیر بهره برداری قرار گیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: شهرستان اردل قطب تولید ماهی سردآبی است و این امر یک ظرفیت به شمار می رود و با ایجاد زنجیره ماهی می توان اشتغال بیشتری ایجاد کرد.
وی با اشاره به بیمه روستائیان و عشایر، بیان کرد: صندوق بیمه روستائیان و عشایر نقش مهمی در جلوگیری از فقر در مناطق روستایی و عشایری کشور دارد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عارف
Iran, Islamic Republic of
دقیقا موافقم!!!
ادمی که له شده که دیگه فشار نمی فهمه چیه :دی
محمد
United Kingdom
منظور وزیر همه مردم نیست بلکه خودیها و شهروندان درجه 1 و ولنجک نشینان و زعفرانیه و نیاوران نشینان و اقازاده ها و ژنهای خوب است.
Iran, Islamic Republic of
یه خبری شنیدم.... و آن اینکه برق مناطق 1 و 2 و 3 قطع نمی‌شود!
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
جناب ربیعی چون دولت نوکر مردم است
جواب بنده را بده
بنده پارسال در این فصل هندوانه را کیلوئی ۵۰۰ تومن می خریدم
ولی امسال باید کیلوئی ۲۰۰۰تومن بخرم
گیلاس کیلویی ۲۰،۰۰۰تومن
مگر دولت خدمتگزار! چقدر به حقوق بنده اضافه کرده که بنده بتوانم در این گرمای طاقت فرسا یک هندوانه بای زن و بچه ام به قیمت ۱۵ الی ۲۰ هزارتومن بخرم 😣🤔😥
Iran, Islamic Republic of
آقای ربیعی ازچه میگویی دیگه چطوری تحمل کنیم
ازاین دولت هم آبی گرم نمیشه
...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
آقای ربیعی مردم ما چهل ساله با تحریم زندگی کردند و خم به ابرو نیاوردید تورو خدا و برای خدا و برای خدا و برای خدا برید کنار تا چهارتا آدم انقلابی و جهادی بیاند توی صحنه خدمت به مردم! تحریم و جنگ اقتصادی مال الان نیست!! چهل ساله تحریم هستیم!؟ مشکل مردم تحریم نیست، مشکل مردم بی تدبیری و بی مسئولیتی شما دولتی هاست!! چطور با این حجم تحریم! در حوزه نظامی به توانمندی های بالایی رسیدیم!؟ چون اونجا دزد نداریم، مفسد نداریم، آدم تنبل نداریم، همه انقلابی و جهادی کار می کنند!؟ تو رو خدا به مردم بگید که نمی خواهید کاری کنید!؟ به جرأت می تونیم بگیم که دستتون در ایجاد این اوضاع و احوال کاملا آشکاره!؟
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
عرض می کنیم شما دولتی ها مقصر این اوضاع هستید!؟ شما قرار بود به خاطر عملکرد ضعیفت استیضاح بشی!؟ دست بر قضا و از روی بی تدبیری دولت شما کشتی سانچی دچار حادثه شد!؟ خدایش شما باید نماینده می شدید یا وزیر مربوطه!؟ اما اونقدر به دنبال منافع خود بودید و هستید که از این ماجرا و فراموش شدن بحث استیضاحت استفاده کردی و گفتی بهترین فرصت هست تا بحث استیضاح مطرح نشه یا عقب بیفته!؟ هر چند که وقتی هم به مجلس اومدید با اون وضع مفتضح و ساختگی رای اعتماد گرفتی!؟ اون وقت دم از وحدت و همدلی می زنی!!! بخدا مسبب تمام این مشکلات و معضلات شما دولتی ها هستید!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کاری کردند که قیمت میوه هم نجومی شده میوه هم نمی توانیم بخریم .
United States
منظورشون مردم سر کوچه شونه. یعنی این حرف میزنه من میخوام پاشم سرمو بزنم به دیوار.
Iran, Islamic Republic of
حالاکاملا معنی مرفه بی درد حلقمان را می سوزاند...شما چراسرت رابزنی به دیوار؟خداسرمفسدان اقتصادی سیاسی اجتماعی رابه سنگ بکوبد...
France
تاب آوری اجتماعی زمانی بالا میرود که مردم به عینه ببینند صاحبان امر خود عامل به عمل هستند
در کوبا زمانی که حتی بنزین برای سوخت نداشتند و حصر شدید اقتصادی و نبود منابع به شدت در جریان بود ، دولت مردان همگام با مردم در ریاضت اقتصادی بودند
به گفته یکی از وزرا ۲۰ کیلو وزن کم کرده بود!
ایران دارای منابع غنی طلا و فلزات گرانبها و زیرزمینی و روزمینی و دارای منابع بزرگ انسانی ست
فقط کافی ست از ریخت وپاش ها و حقوق نجومی وملک نجومی و وام نجومی و طلبکاری نجومی کم کنید و به مبلغ جیب بیت المال و مردم بیافزایید
اقتصاد مقاومتی ، حمایت و ارتقای تولید ملی ، ریشه کن کردن آقازادگی و رانت و۰۰۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
شما هم خوب میشید!!!
ان شاالله!!!!!!
سلام
Iran, Islamic Republic of
علی ربیعی با نام مستعار عباد، یکی از متخصصان جنگ روانی است که در دولت کاملا امنیتی حسن روحانی است. ...
Iran, Islamic Republic of
اقای وزیرهمه دررفاه هستند.غم مخور.البته درمحله شما
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ منظور از مردم هم لابد 3 دهک بالان که بالاتر از همت هم معمولا مسکن گرفتن. بابا بی خیال
حامد
Iran, Islamic Republic of
حرف خنده داری زده. دولت هیچ کاری برای اقشار کم درآمد نکرده. یکیش پدر من که با کمترین حقوق یک کارگر بازنشته است و برای خرید میوه و لوبیا هم با مشکل روبروست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تمام مشکلات اقتصادی با دولت و برخی مسولین به صورت مستقیم و غیرمستقیم است،مردم چه کار به سکه و ارز و....وقتی نان شب ندارن
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر این فشار نیست پس چی است چرا ملت جانشان از دست یک عده زالو صفت حرام خور به لبشان رسیده
Iran, Islamic Republic of
مشخصه جناب ...زحمت نکش...
در اون برجها از درد مردم خبر ندارند...متنفرم از این نگاه ازبالا به پایین مسئوولین که بارای مردم کمر مردم رابا انفعال وفرافکنی می شکنند تابه مقصود برسند...مقصود؟رانت خواری , قهقرای مملکت تا خفت تسلیم ...سکوت جایز نیست..
Iran, Islamic Republic of
چه فشاری از بالا و پایی دارن فشار میارن کافی نیس
یه میوه تابستونی ببین قیمتش چنده
ما ک امسال میوه نخوردیم
خدا خیرشون نده
یه هندونه و طالبی ارزون بود که اونو هم از ملت گرفتن
Iran, Islamic Republic of
کدوم دولت؟؟ دولتی هم مگه مونده؟ مملکت رو به امان کدخدا ول کردین ...
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
بنده به این دولت مردان زحمتکش توصیه میکنم صبح اول وقت سری هم به این سایتها بزنند تا از بازخورد صحبتها وسخنان خود در بین مردم مطلع شوند.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
جناب وزير! شمارو به همون كدخدايي كه مي پرستين , قسمتون ميديم اينقدر خودتون رو به زحمت نندازين! اجازه بدين ملت هم يه خورده طعم و رنج فشار اقتصادي را بچشن وبفهمن تو دنيا چه خبره ! آخه از انصاف بدوره كه مامردم در كمال راحتي و رفاه و آسايش زندگي كنيم ,اما شما دولتمردان و مديران ارشد دولت خودتون رو تا اين اندازه سپر بلاي ملت بكنيد و كمرتون زير بار انواع و اقسام فشارها خم بشه تا به مرم فشار وارد نشه !!
سربازولايت
Iran, Islamic Republic of
...جنابعالي چون خبري از بازار نداري اين حرف بي ربط را ميزني لطف كن مايحتاج يك ماه را خودت ازجيب نامبارك خرج كن تا بفهمي مردم تحت فشار اقتصادي هستند يا نه بعد اين حرف نا مربوط را بيان كنيد.
نعمتی
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر لطفا" فشارو برا ما مردم عادی تفسیر کنید بدونیم اینی که الان رو ماست اگه فشار نیست چیه . له شدیم به خدا