پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

افتتاح 2 شبکه تلویزیونی با حضور رئیس جمهور

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 274730
افتتاح رسمی شبکه های تلویزیونی تماشا و سلامت صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سازمان صدا و سیما آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر؛ رئیس جمهور در مراسم افتتاح این دوشبکه گفت: در سالهای اخیر شبکه ها و تولیدات صدا و سیما گسترش بسیار وسیع و ارزشمندی پیدا کرده است.
 
امروز پس از افتتاح رسمی، لوگو و آرم اصلی دو شبکه تماشا و سلامت نیز رونمایی می شود.
 
در حال حاضر این دو شبکه به شکل 24 ساعته برای مخاطبان برنامه پخش می کنند.
 
شبکه های سلامت و تماشا که به همراه سایر شبکه های دیجیتال که با دستگاه ست تاپ باکس دریافت می شوند از شبکه های نسل دوم هستند که حتما پیش از افتتاح رسمی باید مدت زمانی پخش آزمایشی داشته باشند.
 
شبکه های دیجیتالی به ویژه تماشا و سلامت از جمله شبکه هایی هستند که در اوج تحریم ها راه اندازی شده اند و این اتفاق نشان دهنده این است که رسانه ملی در اوج تحریم ها و در چنین شرایطی  بدون در نظر گرفتن تحریم ها برنامه هایش را پیش می برد.
 
براساس اعلام روابط عمومی سازمان صدا و سیما شبکه های جدید دیگری نیز در راه هستند که براساس نیاز مخاطب راه اندازی خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد رضا هدايتي
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشكر از اقدامات گسترده رسانه ملي: چرا همگام با توسعه شبكه هاي تفريحي و سرگرمي، در مورد راه اندازي شبكه هاي كاربردي مانند؛ شبكه تلويزيوني كشاورزي يا شبكه صنعت و امثال آن اقدامي نمي شود. به نظر مي رسد كساني كه اهل تفريح خارج از روال هستند، هرچه هم برنامه هاي صدا و سيما متنوع بوده و گسترش داده شود، از برنامه هاي ماهواره اي دست نمي كشند و لذا صدا وسيما نبايد با قرار گرفتن در موضع انفعالي به اصطلاح با ساز آنها برقصد و به اين افراد باج بدهد و ناخواسته ذهن و فرهنگ ساير افراد جامعه را هم با آنها همراه نمايد.
با تشكر: هدايتي
موفق باشيد