يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
طنز

کشف‌سنددخالت‌ایران درکشورهای‌اسلامی!

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 273621
بالاخره شک و تردیدها در اظهارات مقامات غربی مبنی بر دخالت ایران در سایر کشورهای اسلامی به پایان رسید و آمریکا سندی از دخالت ایران در این کشورها را کشف و منتشر کرد.
به گزارش جهان، محسن رحیمی: مقامات غربی همواره با شک و تردید از دخالت ایران در سایر کشورهای اسلامی سخن به میان می‌آوردند و احتمال می‌دادند که بخشی از تظاهرات ضد حکومتی در کشورهای اسلامی به دلیل دخالت ایران در آن کشورها باشد؛ اما این روزها سندی از سوی آمریکا کشف و منتشر شده است که به طور قطعی نشان می‌دهد ایران در رونق بخشیدن به این تظاهرات‌ها دست داشته است.

به گزارش یوشاشیدپرس، یک منبع آگاه در این خصوص اظهار داشت: اخیرا تعدادی از افراد بازداشت شده در تظاهرات برخی کشورهای اسلامی مورد آزمایش‌های متعدد پزشکی قرار گرفتند که نتایج آزمایش‌ها نشان ‌داد مقادیری ماده ناشناس در خون این افراد وجود دارد.

وی افزود: تحقیقات و آزمایش‌ها ادامه داشت تا اینکه پزشکان متوجه شدند نمونه‌ای از همین نوع ماده خاص، در خون یکی دیگر از افراد بازداشت شده وجود دارد. این کشف بزرگ معماهای بسیاری را برای ما روشن ساخت و متوجه شدیم که این مواد از طریق یک نوع نوشیدنی به نام "ساندیس" وارد خون این افراد شده است و آنها به این نوشیدنی اعتیاد پیدا کرده‌اند.

افراد بازداشت شده در اعترافات خود گفتند که به دلیل اعتیاد به ساندیس و برای دست‌یابی به آن در تظاهرات‌ها شرکت می‌کردند چرا که گفته می‌شود در تظاهرات‌های ضد حکومتی همواره ساندیس توزیع می‌شود. آنها همچنین زمان مصرف اولین ساندیس و وابستگی به آن را ماه‌ها قبل عنوان کردند و گفتند که در مورد ساندیس و تأثیر آن بر مردم ایران چیزهایی شنیده بودند اما هرگز تصور نمی‌کردند آن را مصرف کنند.

این گزارش می افزاید: نوشیدنی "ساندیس" از خاصیتی برخوردار است که یک بار مصرف آن، موجب وابستگی شدید مصرف کننده به "ساندیس" شده و به همین دلیل برخی عناصر برگزاری تظاهرات‌های اخیر در کشورهای اسلامی، از این نوشیدنی برای به خیابان کشیدن مردم استفاده می‌کنند؛ کاری که هر ساله در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

مسئولان ایرانی بعد از گرفتن نتایج مطلوب از تأثیر "ساندیس" بر روی مردم ایران، این نوشیدنی را برای افراد همسو با خود در سایر کشورهای اسلامی فرستاده‌اند تا به وسیله آن به اهداف خود دست یابند. گفته می‌شود ایران از طریق فروش "ساندیس" به کشورهای اسلامی، مبالغ هنگفتی را به دست آورده است.

کارشناسان معتقدند این سیاست ایران شباهت بسیاری با سیاست فروش تسلیحات نظامی آمریکا دارد به طوری که آمریکا با القای ایران هراسی در کشورهای حاشیه خلیج فارس تسلیحات نظامی به آنها می‌فروشد و ایران نیز با تحریک مردم در کشورهای اسلامی و به خیابان کشیدن آنها، ساندیس‌های تولیدی خود را به فروش می‌رساند. سیاستی که مدت‌ها در حال شکل گیری بوده است و امروز شواهد نشان می‌دهد که محموله‌های زیادی از سمت ایران به سوی کشورهای اسلامی از جمله بحرین و عربستان ارسال شده است.

گفتنی است؛ پس از این کشف بزرگ و به دست آوردن این سند، همگان منتظر عکس العمل شورای امنیت سازمان ملل متحد در قبال دخالت ایران در کشورهای اسلامی و همچنین تحریم "ساندیس" هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *