جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

ملی‌پوشان‌کشتی آزادپس ازقهرمانی‌چه گفتند

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب: 273454
ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران پس از قهرمانی در جام جهانی کشتی آزاد از این که توانستند انتقام کشتی فرنگی را از روسیه بگیرند، خوشحالند.
به گزارش جهان، آزادکاران ایرانی پس از پیروزی مقابل روسیه در فینال جام جهانی در جمع خبرنگاران به اظهارنظر پرداختند.

** 55 کیلوگرم: حسن رحیمی

کشتی سنگینی بود و کشتی‌گیر روس نفر دوم کشورش بود. یک بار او را برده بودم، اما قدرت زیادی داشت. این کشتی‌گیر از کشتی‌گیر آمریکایی که در نیمه نهایی با او رقابت کرده‌ام کشتی را بهتر بلد بود، اما خدا را شکر که توانستم پیروز شوم و انتقام کشتی فرنگی را هم بگیرم.

** 60 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور

این کشتی‌گیر روس را قبلا دو بار برده بودم، اما امروز با روزهای قبل فرق می‌کرد. کشتی‌گیر آمریکایی از این کشتی‌گیر بهتر بود، اما چون این مسابقه فینال بود حساس‌تر بود. این جو استادیوم باعث دلگرمی و آمدن هواداران به همه دنیا ثابت شد که کشتی جایگاه ویژه‌ای دارد.

** 74 کیلوگرم: صادق گودرزی

چند ماه از میادین دور بودم، اما به خاطر مردم در این رقابت‌ها حضور پیدا کردم. تیم کشتی‌ روسیه با چند ملی‌پوش اصلی خود به این رقابت‌ها آمده بود، اما خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و انتقام کشتی فرنگی را بگیریم. به خاطر دوری از تمرینات و کشتی نگرفتن در لیگ یک مقدار از سایر بچه ها عقب‌تر بودم، اما خوشبختانه قهرمان شدیم.

** 84 کیلوگرم: احسان لشگری

این پیروزی را به همه مردم و تماشاگران تقدیم می‌کنیم، شرایط خوبی نداشتم. در دو ماه گذشته 17 روز به خاطر عفونت در بیمارستان بستری بودم، اما فقط به خاطر مردم و ترکیب تیم ملی کشتی گرفتم. از همه تشکر می‌کنم و خوشحالم که توانستیم انتقام فرنگی را بگیریم. هر چند کشتی آزاد و فرنگی با هم فرقی ندارد.

** 96 کیلوگرم: حامد تاتاری

با جوی که مردم ایجاد کردند، کشتی گرفتن بسیار راحت بود. خدا را شکر که جبران کشتی فرنگی را کردیم و قهرمان شدیم، از زحمات آقای خادم و کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم.

** 120 کیلوگرم: کمیل قاسمی

خوشحالیم که تیم قدرتمند روسیه را شکست دادیم. انتظارات از ما بالا بود و خدا را شکر که انتقام فرنگی را گرفتیم، حریف آمریکایی از حریف روسم در فینال بهتر بود که خوشبختانه توانستم هر دو را با حمایت مردم شکست دهم.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *