دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

غایبان سرشناس در تمرین آبی‌ها

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 273432
یکی از نکات جالب توجه تمرین امروز پیگیری بازیکنان استقلال در خصوص نتیجه دیدار پرسپولیس برابر آلومینیم بود. هم‌زمانی تمرین آبی‌ها با دیدار پرسپولیس و آلومینیم باعث شد تا بازیکنان استقلال مدام از اطرافیان سراغ نتیجه قرمزها را بگیرند.
به گزارش جهان به نقل از مهر تمرین امروز جمعه آبی ها از ساعت ۱۵ در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد. بعد از بازی روز گذشته استقلال برابر صنعت نفت آبادان، کادر فنی این تیم یک تمرین نسبتا سبک را برای بازیکنان در نظر گرفت که حاشیه‌های آن به شرح زیر است:

* امیر قلعه‌ نویی بعد از مشکلی که در دیدار با نفت آبادان پیدا کرد و زیر سرم رفت در این تمرین غایب بود و با توصیه پزشکان استراحت کرد.

* فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، میثم بائو، مهدی رحمتی و جی لوید ساموئل در این تمرین حضور نداشتند که در این بین رحمتی و ساموئل به خاطر بیماری غایب بودند.

* سیاوش اکبرپور که مصدوم بود در کنار زمین حضور یافت و بعد از چند دقیقه صحبت با کادر فنی کمپ استقلال را ترک کرد.

* از تمرین امروز استقلال تعداد اندکی از هواداران این تیم استقبال کردند. تنها ۱۰ نفر از طرفداران استقلال در کمپ اختصاصی این تیم حضور یافتند و شاهد تمرین تیم بودند.

* بازیکنانی که در بازی با صنعت نفت به میدان رفتند بعد از دویدن و حرکات کششی به بازی سپک تاکرا پرداختند. آرش برهانی با سروصدای زیادی که در انجام بازی سپک تاکرا به راه انداخته بود شلوغ ترین بازیکن امروز آبی‌ها بود.

* در غیاب رحمتی، دیگر گلرهای این تیم زیر نظر بابازاده تمرین کردند. در تمرین امروز قبل از این که بازیکنان به داخل زمین بروند گلرها کار خود را شروع کردند.

* یکی از نکات جالب توجه تمرین امروز پیگیری بازیکنان استقلال در خصوص نتیجه دیدار پرسپولیس برابر آلومینیم بود. هم‌زمانی تمرین آبی‌ها با دیدار پرسپولیس و آلومینیم باعث شد تا بازیکنان استقلال مدام از اطرافیان سراغ نتیجه قرمزها را بگیرند.
* بازیکنان تیم استقلال فردا ساعت ۱۱ صبح در آکادمی مجموعه ورزشی انقلاب وزنه می زنند. تمرین بعد از ظهر روز شنبه این تیم تعطیل است. آخرین تمرین آبی ها قبل از سفر به دوحه ساعت ۱۵ روز یکشنبه در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار می شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *