شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

رئال مادرید کریستیانو رونالدو را می‌فروشد

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 273347
رسانه های اسپانیایی از طراحی ترکیب جدید تیم رئال مادرید از سوی هیات مدیره باشگاه کهکشانی پوشان بدون حضور ˈکریستیانو رونالدوˈ ستاره پرتغالی این تیم خبر دادند زیرا قصد فروش او را دارند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، روزنامه ˈال پاییسˈ روز پنجشنبه گزارش داد: ˈفلورنتینو پرزˈ رییس باشگاه رئال مادرید به این دلیل که کریستیانو رونالدو قصد تمدید قراردادش با این تیم را ندارد، از یک ماه پیش طراحی جدید تیم خود را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، پرز پذیرفته است ستاره بزرگ پرتغالی قصد تمدید قراردادش را با رئال مادرید در پایان فصل 2015 میلادی ندارد و اکنون در حال برنامه ریزی برای یافتن جایگزین یکی از قوی‌ترین گلزنان تاریخ این باشگاه است .

رییس باشگاه رئال مادرید به همین دلیل پیش بینی کرده است اگر بازیکن پرتغالی پیشنهادات باشگاه را نپذیرد، باید در پایان فصل جاری او را بفروشد تا بتواند برای جذب ستاره‌های دیگری که جای او را پر کنند، پول کافی داشته باشد.

به نوشته ال پاییس، باشگاه رئال مادرید به جای رونالدو در نظر دارد ˈنیمارˈ ( از باشگاه سانتوس برزیل)، ˈبیلˈ (تاتنهام انگلیس )، ˈایسکوˈ ( مالاگا اسپانیا) وˈ سیلواˈ( منچسترسیتی انگلیس) را خریداری کند.

رییس باشگاه رئال مادرید از ماه سپتامبر (مهرماه) گذشته تلاش دارد قرارداد کریستیانو را تمدید کند و به این دلیل، مذاکراتی را با ˈخورخه مندزˈ نماینده کریستیانو داشت اما یکی‌ از مسئولین باشگاه اذعان کرد با وضعیت موجود و پیشنهادهای مندز، ادامه این مذاکرات دشوار است.

منابع نزدیک به کریستیانو می‌ گویند برای این بازیکن پرتغالی، توجه و محبت به وی مهمتر از پول است حال آنکه پرز به مدت دو سال با کریستیانو صحبت نکرده است و هیچگاه به وی، آن احترام و محبتی را که نسبت به بنزما ، راموس و یا کاکا دارد، نداشته است .

پرز روز 14 ژانویه (25 دی‌ ماه) هنگامی که کریستیانو به نشریه فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد قصد دارد تا انقضای قراردادش در رئال مادرید بماند اما از آینده خود بی خبر است، بسیار متعجب شد .

به گفته منابع نزدیک به مندز، این بازیکن قصد دارد همه چیز به همین شکل باقی‌ بماند تا در ماه ژانویه 2015 که 29 ساله خواهد بود، یک بازیکن آزاد باشد و مبلغی را که باید هر تیمی که قصد جذب وی را دارد به رئال مادرید بدهد، خود وی دریافت کند.

نماینده کریستیانو رونالدو پیش بینی کرده است به این ترتیب، موکلش افزون بر قراردادی که با تیم مورد نظر خود امضا خواهد کرد، می‌‌تواند تا 80 میلیون یورو دریافت کند.

در این زمینه ، تفسیری که مدیران باشگاه از اظهارات رونالدو داشته اند، این است که ˈیا مرا می‌‌فروشند یا به طور آزاد، باشگاه را ترک می‌‌کنمˈ .

این در حالی‌ است که عملکرد بازار وابسته به زمان است: در سال 2013، قیمت فروش را باشگاه رئال مادرید تعیین می‌‌کند، در 2014 قیمت فروش از سو‌ی‌ بازیکن مشخص می‌‌شود و از ماه ژانویه 2015، باشگاه هیچ نفوذ و قدرتی‌ نخواهد داشت چون دیگر قرارداد او تمام می شود.

به همین دلیل، تا وقتی‌ که کریستیانو رونالدو قصد تمدید قراردادش را نداشته باشد، همانند یک دارایی خواهد بود که از ارزش آن کاسته می‌‌شود و اگر باشگاه پیشنهاد خوبی‌ از سو‌ی‌ باشگاه‌های دیگر در مورد کریستیانو دریافت کند، باید وی را بفروشد.

فلورنتینو پرز که نگران است رئال مادرید در ماه مارس (اواسط اسفند) همه مسابقات داخلی‌ و بین المللی را که در آن شرکت دارد، ببازد و از سوی دیگر، در فصل بهار، دوره جدید انتخاباتی باشگاه آغاز می‌‌شود، به منظور پیشگام شدن در تغییر و تحولات، به این نتیجه رسیده است همه بخشهای باشگاه را به کار اندازد.

بر اساس این گزارش، برای هواداران رئال مادرید، رفتن کریستیانو به معنای‌ قرار داشتن ریاست پرز در لبه پرتگاه است و اکنون پرز می‌‌کوشد نحوه پر کردن این خلا را پیدا کند. به همین دلیل، پس از بررسی نظر سنجی‌هایی‌ که پرز بین اعضای باشگاه انجام داد، دریافت بازیکنی که بیشتر از همه، هواداران رئال را ذوق زده می‌‌کند ، نیمار است که یک پیش قرارداد را با بارسلونا امضا کرده است .

رئال مادرید چند هفته پیش، هیئتی را به برزیل فرستاد تا با نیمار گفتگو کنند. در طول این گفتگو‌ها، او قراردادی را که با بارسلونا امضا کرده بود نشان داد. این قرارداد موید آن بود در صورتی‌ که نیمار قراردادش را با بارسلونا لغو کند، باشگاه کاتالان مبلغ 50 میلیون یورو به عنوان غرامت دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب، رئال مادرید در صورت جذب نیمار ، افزون بر 50 میلیونی که باید به بارسلونا بدهد، باید 50 میلیون دیگر به باشگاه سانتوس بدهد تا بتواند این بازیکن را بخرد و در مجموع نیمار برای رئال مادرید 100 میلیون یورو هزینه بر می‌‌دارد اما پرز حاضر است آن را پرداخت کند .

از سوی دیگر، نیمار دوست ندارد مقصد خود را از بارسلونا به مادرید تغییر دهد و این موجب شک و تردید کهکشانی پوشان شده و آنها را وادار کرده است توجه خود را به ˈگرس بیلˈ بازیکن تاتنهام جلب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قابل توجه آقای رویانیان
omid
رونالدو رو بفروشه که بیچاره میشه