دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱
اکبرپور:

"بازیکنان استقلال پول توجیبی ندارند"!

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۲۶
کد مطلب: 273343
وضعیت مالی ما به قدری خراب است که برخی بازیکنان جوان ما پول توجیبی هم ندارند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیاوش اکبرپور پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل صنعت نفت عنوان کرد: بازی خوبی بود و خوشحالم که سه امتیاز را توانستیم بگیریم. پس از اخراج حاتمی بازیکنان تلاش کردند و توانستیم به یک پیروزی برسیم.

وی در مورد مشکلات مالی استقلال خاطرنشان کرد: این مسائل فعلا مهم نیست. ما برای سه جام تلاش می‌کنیم و بازیکنان تمام سعی خود را انجام می‌دهند. حیف است که خودمان بخواهیم به این مسائل دامن بزنیم. ما برای سه جام می‌جنگیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال افزود: مشکل ما برای یک ماه گذشته نیست، بلکه 8 ماه است که پول نگرفته ایم. به جرات می‌توانم بگویم بازیکنان جوانی هستند که پول تو جیبی ندارند.

اکبرپور ادامه داد: از نظر شما ما پولدار هستیم. وضعیت باشگاه به گونه‌ای است که برای یک سری وضعیت مالی خراب است. به هر حال باید این مشکلات را بگذرانیم. برخی تیم‌ها که دولتی هستند وضع بسیار خوبی دارند و برخی تیم‌ها وضع خیلی بدی دارند که  ما جزو دسته دوم هستیم.

وی تصریح کرد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد مدیریت صحبت کنم. خوب نیست که بخواهیم در مورد پول جنگ و دعوا راه بیندازیم. باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا در رقابت‌ها موفق ظاهر شویم.

بازیکن استقلال در مورد اینکه گفته می شود چک برخی از بازیکنان پاس نشده یادآور شد: ما همان چک را هم نداریم. به هر حال این مسائل باید حل شود. من 15 تا 20 درصد قراردادم را گرفته‌ام و برخی بازیکنان فقط 5 درصد قرارداد اولیه خود را گرفته‌اند.

اکبرپور در مورد بازی یادآور شد: تیم نفت خوب بازی کرد ولی ما باید در این دیدار به برتری دست می‌یافتیم زیرا دو رقیب دیگر ما بازی‌هایشان را برده بودند و به این سه امتیاز احتیاج داشتیم. خوشحالم که توانستیم جایگاه خود را محکم‌تر کنیم.

وی بار دیگر با اشاره به مشکلات مالی استقلال گفت: صد در صد مشکلات مالی وجود دارد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم و قهرمان شویم. مطمئن باشید این قهرمانی پول هم خواهد آورد.

اکبرپور در مورد استعفای فتح‌الله‌زاده یادآور شد: در جریان این موضوع نیستم اما نگران همان مسئله‌ای هستم که گفتم یعنی به تیم‌های دولتی پول داده می‌شود و وضعیت خوبی دارند ولی ما وضعیت خوبی نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
بازیکنان چون آقای رویانیان ندارندو آشناهای رویانیان و ندارندو فدراسیون ندارندوکفاشیان ندارندوکی روش ندارندو...