دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

"لقب شوالیه مبارک فتح‌الله‌زاده باشد!"

جمعه ۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب: 256323
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:‌ در بازی برابر پیکان پیروز شدیم اما کسب این پیروزی راحت نبود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیاوش اکبرپور پس از پیروزی برابر پیکان اظهار داشت: پیروزی راحتی نبود چرا که پیکان بسیار خوب بازی کرد و در لحظاتی از بازی ما را تحت فشار قرار داد. به ویسی تبریک می‌گویم اما ما هم به شرایطی رسیده‌ایم که تحت فشار هم می‌توانیم پیروز شویم.

وی با بیان اینکه فعلا مشکلی نداریم و همه چیز خوب است، گفت: فتح‌الله‌زاده بسیار تلاش می‌کند تا مشکلات را برطرف کند و شنیده‌ام که اخیرا به وی لقب شوالیه داده‌اند که این موضوع را به وی تبریک می‌گویم. مسئولان قول داده‌اند مشکلات مالی تا نیم فصل برطرف شود.

اکبرپور در خصوص گلزنی مهاجمان استقلال برابر پیکان عنوان کرد:‌شرایط تیم ما بسیار خوب است و دیدید که پس از گلزنی میلاد همه به سمت وی رفتند و او را در آغوش گرفتند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد جمله‌ای که روی پیراهنش نوشته شده بود و پس از گلزنی نشان داد، تصریح کرد: لطف اهل بیت همیشه شامل حالم شده. زمانی که در استیل آذین و تراکتورسازی بودم در چنین روزی موفق شدم برای تیمم گلزنی کنم. خوشبختانه امروز هم توانستم گل بزنم و برای تیمم موثر باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *