سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۱
۱

شمقدری هاليوود را فريب داده يا با اسكار لابی کرده است؟!

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 273022
سخنان اخير رئيس سازمان سينمايي كشور درباره لابي گري براي كسب جايزه اسكار اصغر فرهادي با پرسش هاي متعدد و نيز واكنش منفي برخي افراد مواجه شده است.
شمقدری هاليوود را فريب داده يا با اسكار لابی کرده است؟!
به گزارش جهان، جواد شمقدري به تازگي در گفت و گويي ادعا كرده كه با توصيه احمدي نژاد، او و همكارانش لابي كرده اند، تا «جدايي نادر از سيمين» اسكار بگيرد.

رئيس سازمان سينمايي در حالي خود را به عنوان «لابيست» و لابي كننده با آمريكايي ها طرح كرده است كه پيش از اين بيانيه شديد اللحن در واكنش به صحبت هاي فرهادي در جشن خانه سينما و لغو موقتي پروانه ساخت فيلم «جدايي نادر از سيمين» صادر كرده بود.

البته برخي فعالان رسانه اي ساده انديش سعي دارند كه اقدام قبلي شمقدري در محكوميت اصغر فرهادي را اقدامي از قبل برنامه ريزي شده و نمايشي، براي جلب توجه محافل و جشنواره هاي سينمايي غرب جا بزنند.

گرچه برخي از مديران سينمايي كنوني ، از دوستان و حاميان اصغر فرهادي هستند و از هنگام توليد فيلم وي همواره در كنار و حامي او بودند، اما سناريونويسي ساده انگارانه برخي رسانه ها براي عمليات پيچيده معاون سينمايي با هدف فريب هاليوود اصل ادعاي «لابي گري شمقدري با آمريكايي ها» را نقض مي كند و معلوم نمي شود كه چرا اول شمقدري هاليوود را به خيال خود فريب داده و هم با آنها لابي كرده است!
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
با مشاهده سابقه مدیریتی ایشان و استعدادهای نهفته او که هر چند وقت یک بار بروز می کند فریب دست اندر کاران اسکاررا می توان به یقین نزدیک تر دانست . چهره افراد نیز تا اندازه زیادی خلقیات درونی را نشان می دهد زیرا در صورت انسان 70 نوع ماهیچه وجوددارد که اراده انسان قادر به کنترل تعداد محدودی ازآنها می باشد این است که وقتی کسی عصبانی است به ندرت می تواند خود را خوشحال نشان دهد خصوصیات روحی نیز اینچنین نمود پیدا می کند . حب و بغض - حسادت - کینه - بدی ذاتی - نفاق - خود را بهتر از آنی که هست نشان دادن - فریبکاری - ریا .... هم می توانند بطور غیر مستقیم در کلام جاری شوند و هم در چهره ظاهر شوند . لذا با نگاه به چهره می توان بخش زیادی از درون شخص را نزدیک به یقین شناخت . حال خود به چهره و گفتار ایشان توجه فرمایید و ببیند ایشان با چه راهکاری فیلم را به اسکار فرستاده . من بارها صحبتهای ایشان را شنیده ام که در خصوص جایزه اسکار دیدی منفی داشته حال چگونه است که امروز این چنین گفتاری می شنویم این تناقض نشان از چیست؟