يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۶

ادعای اعتماد درباره دیدار سه چهره اصلاح‌طلب با رهبر انقلاب

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 272667
روزنامه اصلاح طلب اعتماد از دیدار مجيد انصاري، عبدالواحد موسوي لاري و اسحاق جهانگيري با رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر خبر داد.
ادعای اعتماد درباره دیدار سه چهره اصلاح‌طلب با رهبر انقلاب
به گزارش جهان، انصاری، عضو مجمع روحانيون در این باره به اعتماد گفته است: ديداري داشته‌ايم كه خوب بود. به هر حال خدمت ايشان رسيديم و در رابطه با مسائل كلي كشور صحبت كرديم.

وي درباره جزييات اين ديدار افزود: ملاقات بسيار خوبي بود كه درباره جزييات آن فعلا حرفي نمي‌زنيم اما اصل اين ديدار انجام شده است.

عضو مجمع روحانيون مبارز درباره نقطه نظرات مقام معظم رهبري پيرامون گزارش‌هاي ارائه شده تنها به همين كه در چند بند صحبت كرديم بسنده كرد.

انصاري با رد هرگونه صحبت در اين ديدار پيرامون انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده تاكيد كرد كه اين ديدار به هيچ‌وجه انتخاباتي نبوده و صرفا پيرامون مسائل جاري كشور صورت پذيرفته است.

عبدالواحد موسوي لاري نيز به اعتماد گفته است: درباره بيان جزييات اين ديدار بايد مشورت‌هايي صورت گيرد كه پس از آن مي‌تواند جزييات را در اختيار رسانه‌ها قرار دهد.

عباس عبدي نيز در گفت‌وگو با همین روزنامه تحليل خود از ديدار سه فعال سياسي اصلاح‌طلب اينگونه بيان كرد: به نظر من دوستان اصلاح‌طلب كار بسيار خوبي كرده‌اند كه البته دير هم انجام شد.

وي ادامه داد: حتي مي‌توان اين جلسات را در سطح بالاتري در اصلاح‌طلبان انجام داد و هيچ مانعي براي آن نيست. چه بسا اگر ديدارها توسط رهبران اصلاح‌طلب انجام شود در بهبود وضعيت موجود جامعه موثرتر باشد. اين كار را البته آقاي خاتمي و برخي ديگران بايد انجام دهند!

عبدي با توصيه به اصلاح‌طلبان براي كنار نكشيدن از عرصه سياسي كشور بيان كرد: از سوي ديگر اصلاح‌طلبان هم بايد به اين موضوع توجه داشته باشند كه با كنار كشيدن از صحنه سياسي نمي‌توانند اهداف خود را در خدمت به جامعه محقق كنند.

البته عباس عبدی در سخنانش اشاره ای به عملکرد اصلاح طلبان در فتنه 88 و لزوم برائت از آن به عنوان شرط حضور در عرصه سیاسی کشور نکرده است. او حتی چنین تصویر کرده که اگر حاکمیت و اصلاح طلبان توافق کنند، به نفع دو طرف است؛ غافل از اینکه این جریان تندرو اصلاح طلبان است که این روزها بشدت به دنبال بازگشت به فضای سیاسی و دستیابی به قدرت است.

البته این جریان فعال در فتنه، تلاش دارد این بازگشت را با کمترین هزینه به ثمر برساند. به نظر می رسد علت استقبال عبدی از دیدار اخیر هم همین نکته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این عبدی ... هنوز نمی داند که شان رهبری بسیار فراتر از این است که طرف مقابل مدعیان اصلاحات باشند، طرف مقابل آنها اصولگرایانند.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
شما ديدگاه خودت را بيان كردي برادر رهبري فقط متعلق به شما نيست بلكه رهبر تمام مردم ايران است با تمام سلايق لطفا جلو تر از رهبري حركت نكنيد هرچند معمولا امثال شما هيچ اعتقادي به رهبري عالي قدر نظام ندارند و فقط به منافع خودشان فكر ميكنند
مصطفی
به این جمله دقت کنید : « اهداف خود را در خدمت به جامعه محقق كنند » خندیدیم !
رهبری یک مسئولیت فراجناحی است و منحصر به ایده، گروه یا جریان خاصی نیست. لذا همه جناح ها باید حول محور رهبری باشند و پشت سر رهبری حرکت نمایند تا کشور به موفقیت دست یابد.
ضمنا آقا بارها تأکید فرمودند که نظام باید جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته باشد و لذا این دیدارها در جهت تقویت این ایده بسیار راهگشا خواهد بود.
اینها که اصلاحطلبان نیستند اینها فتنه گران سال78 و سال88 می باشند
اگر رفتن طلب عفو بکنند کار بدی نیست
علی
وقتی قبل از انتخابات است می روند و مقام معظم رهبری می گویند و کلی ادعای پیروی و تبعیت از ایشان دارند اما وقتی شرایط جور دیگری می شود می خواهند ریشه ی ولایت فقیه را از بن بکنند.