سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۸

یکی از دوستان در مناظره‌ها تلاش کرد تا مرا به جاده خاکی ببرد

جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 272115
دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام گفت: در مناظرات انتخاباتی سال 88 یکی از دوستان تلاش کرد تا بنده را عصبانی کرده و به جاده خاکی ببرد اما من او را به اتوبان آوردم تا به درستی با یکدیگر گفتگو کنیم.
یکی از دوستان در مناظره‌ها تلاش کرد تا مرا به جاده خاکی ببرد
به گزارش جهان به نقل از مهر، محسن رضایی پنجشنبه شب در همایشی در بندرعباس، با بیان اینکه مسائل اقتصادی مهمترین مشکل جامعه امروز ایران است، عنوان کرد: امروز بدون شک مردم ایران دوران سختی را در زمینه اقتصادی پشت سر می گذارند، اما این نخستین دوران سخت ملت ایران نیست و ما می توانیم همچون گذشته با سربلندی از این دوران سخت خارج شویم.

وی در ادامه به طرح هدفمندی یارانه ها پرداخت و افزود: یارانه 45 هزار تومانی که مردم امروز دریافت می کنند از ارزشی برابر با 15 هزار تومان در بهمن ماه سال گذشته برخوردار است و قدرت خرید مبلغ یارانه ها نیز کاهش بسیاری داشته است.

رضایی همچنین بر دوری از تحریک احساسات تاکید کرد و افزود: تحریک برخی احساسات عواقب بدی برای جامعه به همراه دارد و در مناظرات انتخابات سال 88 نیز یکی از دوستان تلاش کرد تا بنده را عصبانی کرده و به جاده خاکی ببرد اما من او را به اتوبان آوردم تا به درستی با یکدیگر گفتگو کنیم و در همین راستا باید در مسائل مدیریتی از تحریک احساسات دوری کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شما خودت داری احساسات را تحریک می کنی و دولت را خراب میکنی که میگی یارانه ها بیخوده
سید
United States
عزیز دل برادر ما رو هم راهنمایی بفرمایید که چطور با این چندرقاز یه سوراخ از سوراخهای زندگیمون رو سروسامون بدیم نکنه شما هم تو محله رییس جمهور زندگی میکنی که همه چی ارزونه پدر بیامرز
احمد
خب میمرد این حرفو همون روزا می گفت؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
گفت اما کسی نفهمید
مهدي
آقاي رضايي داراي برنامه هاي اقتصادي است،
Iran, Islamic Republic of
عزیز من شما آدم خوبی هستی ولی در سیاست و بین مردم ، وزنی نداری. پس زحمت کم کن.
Iran, Islamic Republic of
ایکاش خاکی میرفتی ولی حقیقت آشکار میشد... و این فتنه ها دامنگیر این ملت بیچاره نمیشد
اگه اون روز رو حرفت وایساده بودی مردم دوست می داشتند