يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

ضریب نفوذ تلفن همراه درکشور اعلام شد

جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 272087
بیات با اشاره به اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور به بیش از صد در صد رسیده، اعلام کرد: رشد این فناوری بیان‌گر تغییر در سبک زندگی مردم است.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، مدیرعامل مرکز فابا با اشاره به اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور به بیش از صد در صد رسیده، اعلام کرد: رشد این فناوری بیان‌گر تغییر در فضای کسب‌وکار و سبک زندگی مردم است.

دکتر محمد رضا بیات، با اشاره به اینکه این رویداد منطبق با واقعیت های روز دنیا است، اظهار داشت: بر اساس آمارهای ارایه شده هم اکنون بیش از ۶ میلیارد نفر در جهان از تلفن همراه استفاده می کنند و ضریب نفوذ این وسیله ارتباطی در کشور ما در شرایط حاضر به بیش از صد درصد رسیده است.

وی افزود: رشد این فناوری بیانگر تغییر در روند کسب‌وکار و سبک زندگی مردم است. وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره می تواند نتایج گوناگونی با خود به همراه داشته باشد، گفت: آگاه سازی جامعه از اهمیت موضوع، طرح مباحث علمی و عملی از سوی دانشگاه ها، صاحبان کسب و کار و سایر فعالان حوزه تلفن همراه و در نهایت ایجاد فرصتی برای تعامل و هم اندیشی فعالان در این حوزه از جمله نتایج این کنگره خواهد بود.

بیات با بیان اینکه مخاطبان این کنگره، اپراتورهای تلفن همراه، صاحبان کسب وکار، شرکت‌های نرم افزاری، اصناف، بورس، بخش های حاکمیتی، رگولاتوری و بانک ها‌ و به خصوص بانک مرکزی است، افزود: این مجموعه ها باید از این فرصت استفاده کنند و با تعامل با یکدیگر به یک هم‌گرایی و هم‌افزایی دست یابند.

مدیرعامل مرکز فابا (فرهنگسازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی) با بیان اینکه نتیجه این کنگره می تواند منجر به افزایش تعامل بین متخصصان و فعالان فناوری همراه در کشور می شود، گفت: لازم است که مسایل و موضوعاتی که در این رویداد مطرح می شود منطبق با شرایط کشور باشد.

به گفته وی در این شرایط علاوه بر اینکه نیازها و توانمندی های این عرصه شناخته می شود، همچنین صاحبان کسب وکار با درک این موضوع بستر فعالیت خود را برای پاسخ به نیازها بر اساس آن تنظیم می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *