پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

نظر 'مایکل مور' درباره جنگ افروزی آمریکا

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 271811
«مایکل مور»، کارگردان سرشناس و برنده اسکار در اظهاراتی ضمن حمایت از قانون کنترل سلاح در آمریکا، به انتقاد از «باراک اوباما» پرداخت.
 به گزارش جهان، «مایکل مور»، کارگردان برنده نخل طلای کن در مراسم اعطای جایزه «چشم سینما» به سازندگان مستند فلسطینی «پنج دوربین شکسته» در نیویورک، با حمایت از قانون کنترل سلاح در آمریکا تاکید کرد، «اوباما » باید از کشتن مردم دست بردارد.
 
«مور» درباره تلاش‌های «اوباما» و دیگر شخصیت‌های سیاسی آمریکا درباره قانون کنترل سلاح گفت، مردم بیشترین سهم را در این حرکت دارند و آنها آغازگر این حرکت بودند.
 
همچنین «مایکل مور» درباره احتمال تصویب قانونی درباره کنترل حمل سلاح اظهار کرد، قطعا این اتفاق خواهد افتاد. شکل از خود ماست. کانادایی‌ها نیز قانون حمل سلاح دارند و به همین میزان سلاح در اختیار دارند، اما هرگز شبیه ما یکدیگر را نمی‌کشند.
 
مور در ادامه افزود: اوباما باید از لشگرکشی به سایر کشورها و کشتن مردم دست بکشد و در صورتی که این کار را نکند، همه مردم جهان از آمریکایی‌ها متنفر می‌شوند.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *