جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۴
۵

حکم عامل جنایت خیابان مدنی صادر شد +عکس

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 271732
سرپرست دادسرای جنایی تهران از صدور حکم عامل جنایت خیابان مدنی خبر داد.
حکم عامل جنایت خیابان مدنی صادر شد +عکس
به گزارش جهان به نقل از مهر، قاضی فریدون امیرآبادی در حاشیه اجرای حکم اعدام شکارچی دختران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هفته گذشته جلسه محاکمه عامل جنایت خیابان مدنی در دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. در این جلسه به اتهام محاربه متهم رسیدگی و حکم پرونده صادر شد اما تا کنون به ما ابلاغ نشده است. احتمال دارد حکم در مرحله تایپ باشد.

وی افزود: اتهام محاربه از جنبه عمومی جرم است و هنوز کیفرخواست در رابطه با اتهام قتل عمدی صادر نشده است. به اتهام قتل عمدی متهم در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می شود.

حسین 24 ساله در این پرونده متهم است در تاریخ 24 مهر امسال به 11 نفر در خیابان مدنی تهران حمله کرد و آنها را با چاقویی که همراه داشت هدف قرار داد که یکی از مصدومان به نام محمدقلی علی یاری به علت شدت جراحات جان سپرد.

sohrabi-1.jpg

متهم هفته گذشته در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران محاکمه شد و در دفاع از خود گفت: در زمان حادثه دچار جنون شده بود و بی هدف مردم را می زدم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نبايد زود درباره اين افراد تصميم گرفت او فقط 18 سال دارد هنوز خوب و بد را از هم تشخيص نمي دهد خواهش مي كنيم كه به او فرصت بدهيد
18 سال کمه؟
عزیز قشنگ متنو بخون. 24 سالش بوده نه 18.
تابناك نوشته دو نفر كشته شدند
Iran, Islamic Republic of
سلام به همگی اینجئر ادم ها را باید به راه راست هدایت کنند