دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
۲

تصاویر/ بازسازی صحنه حمله مرگبار خیابان مدنی با چاقوی قصابی

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 250028
به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ "بررسی ها نشان داد ضارب در فاصله حدود 700 متری، 11 زن و مرد را با ضربه های چاقو مجروح کرده بود. مجروحین 4 زن و 7 مرد بودند که یکی از مردان بر اثر شدت جراحات جان سپرد."
به گزارش جهان، سرهنگ خانچرلی افزود: بلافاصله تحقیقات محلی از شاهدان آغاز شد و ماموران دریافتند ضارب فراری ابتدا وارد یک قصابی شده و پس از گرفتن چاقویی از مرد قصاب او را به عنوان اولین قربانی خود مجروح کرده بود. او سپس به هر فردی که در مسیرش روبرو می شد حمله ور شده و او را با ضربه چاقومجروح می کرد.
 
در جریان ردیابی های پلیسی مشخص شد ضارب پس از این  جنایت خود از تهران گریخته و به قم رفته است. درحالی که ماموران تمام راه های فرار متهم را بسته بودند او 6 ساعت پس از حادثه خود را در شهر قم تسلیم کرد.

حسین در بازجویی ها ی اولیه به انگیزه خاصی اشاره نکرده و مدعی است حوالی ظهر به خانه مادربزرگش رفته و به دلیل عصبانیتی که در وجودش بوده دست به این کار زده است. گذشته این فرد نیز نشان می دهد پدر او در یک کشتارگاه کار می کرده و متهم با سلاخی و کار با چاقو آشنایی کامل داشته است.

sohrabi-1.jpg

sohrabi-3.jpg

sohrabi-5.jpg

DSC_5513.jpg

DSC_5598.jpg

DSC_5602-1.jpg

DSC_5639-1.jpg

DSC_5656.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وقتی ترس از خدا نباشه ، انسان این قابلیت رو داره که هر کاری رو بکنه.
قبل از اینکه که از جاری شدن حدود خدا توسط حاکم شرع بترسید ، از عذاب الهی بترسید.
از فشارهای اجتماعی موجود نیست
همین جوری دنیا آمده ، یا به قول شما پدرش هم سلاخ بوده.