جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۰

رقص مختلط در حضور مسئولان!

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 269750
ديروز جمعه 13 بهمن، جمعي از دختران و پسران زاهداني در حضور مقامات استان سيستان و بلوچستان و سكوت آنها رقص مشترك اجرا كردند.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، ديروز جمعه 13 بهمن، جمعي از دختران و پسران زاهداني در حضور مقامات استان سيستان و بلوچستان و سكوت آنها رقص مشترك اجرا كردند. 

در اين مراسم كه توسط ت... استان ترتيب يافته بود، دختران 8 تا 10 ساله درحالي با پسران به رقص چوب پرداختند كه اساساً اين رقص كاملاً مردانه است.

 هماهنگي كامل و لباس متحدالشكل دخترها و پسرها نشان مي‌داد كه تمرين بسياري براي اجراي اين رقص كه از شبكه 3 تلويزيون به طور مستقيم پخش شد صورت گرفته است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بی عفتی رو از همون کوچیکی یاد بچه بی نوا می دن بعد که بزرگ شد می خوان با گشت ارشاد درستش کنن!
United States
درسته ولی مسئولین هم نباید باعث گسترش این جور مراسمها شوند. البته کو گوش شنوا.
محمد
Iran, Islamic Republic of
دخترها و پسرها در اين سن هنوز به تكليف نرسيده اند
اتفاقا کاشتن بذر رقاصی در دل کودکان سبب ساز انحرافات اونها در بزرگسالیه. بهتره خودمونو گول نزنیم به قول اهل بیت (ع) (به مضمون) ذهن بچه در طفولیت مثل زمینی می مونه که هر چی توش بکاری همونو در بزرگسالی میده
ما که نگاه می کردیم همه 8 ساله بودند چرا دروغ می گویید که 10 ساله هستند
United States
هر کس دچار انحراف شود مشکل دارد به هر حال جشن است
اگر گرانی و تورم و هزاران مشکل را تحمل میکنیم و دم نمیزنیم برای اینست که امیدواریم اسلام دراین مملکت پیاده شود ولی اگر قوانین اسلام زیر پا گذاشته شود دیگر دلمان را به چه چیز خوش کنیم به نظر من چنین مسئولین بی کفایتند و باید به شدت مجازات شوند
یاصاحب الزمان (عج) خودت ریشه ی منحرف کنندگان نسل مسلمین را بکن بحق مادرت زهرا (سلام الله علیها)
Malaysia
اونوقت من و تو این وسط چه کاره ایم؟
اف بر مسئولین اینچنینی