جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

تهدیدخبرنگاربرنامه نود توسط هواداران یک تیم

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 268804
هواداران تیم فوتسال گیتی پسند که برملا شدن تبانی و ازدست دادن جام قهرمانی فصل گذشته را ازچشم برنامه نود و خبرنگار آن در اصفهان می بینند، در جریان دیدار تیمشان با صبای قم خواستار اخراج خبرنگار نود از سالن پیروزی اصفهان شدند.
به گزارش جهان به نقل از افکار نیوز - در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال دو تیم گیتی پسند اصفهان و صبای قم در سالن پیروزی در مصافی حساس که می توان آن را شبه فینال لیگ نامید به دیدار هم رفتند که این مسابقه با برتری تیم میزبان همراه بود.
 
 با وجود برتری تیم اصفهانی در این مسابقه حساس، هواداران این تیم که در ورزشگاه حضور داشتند، با مشاهده خبرنگار و فیلمبردار برنامه نود در سالن پیروزی واکنش های تندی را از خود بروز دادند تا مشخص شود که همچنان بابت افشاگری های فصل گذشته و پس گرفته شدن جام قهرمانی از تیم محبوبشان از برنامه نود و این خبرنگار گلایه مند هستند.
 
البته شعار ها نه تنها علیه خبرنگار برنامه نود نبود بلکه ناصر شریفی مدیر فوتسال صبا نیز خطاب هواداران گیتی پسند قرار گرفت و بار ها وی به ناظر بازی برای فحاشی هایی که به خانواده اش می شد اعتراض می نمود.
هواداران گیتی پسند در طول برگزاری بازی با سر دادن شعارهایی خواستار اخراج خبرنگار نود شده و این در حالی بود که خبرنگار برنامه نود و تصویر بردار آن بی اعتنا به این مسائل به کار خود ادامه می داند تا اینکه در پایان بازی اتفاقات دیگری رقم خورد.
 
هواداران گیتی پسند اصفهان وقتی متوجه شدند که خبرنگار برنامه نود قصد خروج از سالن را ندارد و در عین حالی با خونسردی کامل مصاحبه های خود را ضبط می کند، به هر نوعی که بود از تهیه گزارش توسط وی را جلوگیری نمودند .
 
در ابتدا با شعار های مختلف علیه برنامه نود و خبرنگار آن سعی کردند مانع از انجام مصاحبه شوند ووقتی دیدند کار فایده نداره برخی از این تماشاگران با ورود به زمین بازی، سعی داشتند مانع از مصاحبه خبرنگار نود با بازیکنان و کادر فنی دو تیم شوند و حتی زمانی که افضلی سرمربی تیم گیتی پسند خود را آماده مصاحبه با برنامه نود می کرد با اعتراض شدید هواداران رو به رو شد.
 
 خبرنگار نود در عین حالی با اعتراض به حضور هواداران در زمین مسابقه به هیات فوتبال ؛ به سمتی دیگری از زمین رفت تا با ناصر شریفی مدیر فوتسال صبا قم مصاحبه بگیرد که باز هوادارن گیتی پسند مانع از گزارش وی شدند و وی را تهدید به شکستن دوربین نمودند .
 
بعد از این اتفاقات خبرنگار برنامه نود به همراه ناصر شریفی به داخل رخت کن تیم صبا پناه برد و تا برگشتن آرامش به فضای ورزشگاه در آنجا ماند .
همچنین هواداران این تیم نسبت به اندک تماشاگران تیم صبای قم نیز واکنش های تندی را انجام داده و صحنه های زشتی را در سالن پیروزی اصفهان به اجرا گذاشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *