جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۳
۴

عکس / بابای خاکی من

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 268780
چه حالی داشتند دخترکانی که در سال های دفاع مقدس شاهد بودند چگونه پدرانشان،مهیای جهاد می شوند و عازم میادین خون و آتش.
عکس / بابای خاکی من
به گزارش جهان نيوز ، در فرهنگ عمومی مردم، این جمله بسیار رایج است که «دختر، بابایی است».پدران و مادرانِ دارای خانواده ریشه دار و سالم نیز به خوبی این حقیقت را درک کرده اند که دختران، علاقه ویژه و عمیقی به پدر خود دارند.

دل کندن از فرزند دختر، همیشه برای یک پدر، دشوار تر از دل بریدن از پسران است.آن هم پدری که احتمال بی بازگشت بودن سفر خود را بدهد. با این اوصاف، چه حالی داشتند دخترکانی که در سال های دفاع مقدس شاهد بودند چگونه پدرانشان،مهیای جهاد می شوند و عازم میادین خون و آتش.


در تصویری که می بینید، پدری مزین به رزم جامه، در آیین اعزام به جبهه، در کنار همسر و دخترک خویش، گام برمی دارد. دخترک، دست را بر بازوی پدر حلقه کرده و نگاهی معصومانه به دوربین دارد. شباهت نگاه پدر به نگاه دخترش، حقیقتا تاثیرگذار است. خدا می داند که در آن لحظات، در قلبِ کوچک و بی آلایش دخترک چه می گذرد. به فدای دل های شکسته دختران به اسارت رفته آقا اباعبدالله(صلوات الله علیه)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
United States
خداوند بی نهایت است و حرکت انسان ، هجرت به سوی ابدیت و پویش به سوی بی نهایت و به سوی تعالی و کمال است . آدمی این راه را با خود آگاهی و انتخاب ، طی می کند . هجرت و جهاد و مرگ شتاب بخشیدن به این حرکت است . شادی روح شهدای اسلام صلوات
Iran, Islamic Republic of
شهدا شرمنده ايم.
نويد
Iran, Islamic Republic of
ما كه شرمنده ايم! اما مسوولان مربوطه اعم از سياسي- اجتماعي- فرهنگي- انتظامي نه!!
دستورات و اوامر آقا كه فعلا روي زمين مونده! يكي دم از جلوگيري از مبارزه با مظاهر فرهنگي ميزنه به اسم كار فرهنگي براي راي جمع كردن! اون يكي براي ... و بگير برو تا انتها! هيچ كدومشون هم شرمنده نميشوند. چون به قول اخراجيها، تكليفشون رو نوشتند، عكس يادگاريشون رو هم با چفيه هاي مراسم هفته بسيج انداختند!
نويد
Iran, Islamic Republic of
اينها رو بذاريد كنار عكس دختراني كه در پارك آب و آتش با پسرها اسمل آب بازي و رسما ... بازي ميكنند! كنار دختراني كه تو پاساژهاي كيش دنبال دوزاري دنيا هستند! كنار عكس زنان و دختران بي حجاب (و نه بد حجاب) كه بدون روسري يا شال يا هر پوشش ديگه آزادانه تو تهران تردد ميكنند و مسؤولان هم كماكان منتظرند كسي از مريخ بيايد و كار فرهنگي كند!! كنار دختراني كه در فرودگاه امام خميني ميبينيد! كنار بازيگران و تماشاچيان جشنواره فيلم فجر (!) كه به نام دهه فجر به كام راندگان فجره! ...
دست كساني كه با كار فرهنگيشون وضع فرهنگ مملكت رو از اونجا به اينجا رسوندند درد نكنه!!!