دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
با اکثریت آرا

هیات منصفه مدیرعامل مهر رامجرم ندانست

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 268708
هیات منصفه دادگاه مطبوعات مدیر عامل خبرگزاری مهر را در خصوص شکایت رحیمی معاون اول رئیس جمهور و شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اکثریت آرا مجرم ندانست.
به گزارش جهان، علی اکبر کسائیان، دبیر هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امروز جلسه محاکمه مدیر عامل خبرگزاری مهر در شعبه 78 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی باقری و حضور اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران برگزار شد.

پس از دفاعیات رضا مقدسی اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات وارد شور شده و مدیرعامل خبرگزاری مهر را در خصوص اتهام نشر اکاذیب مربوط به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اکثریت آرا مجرم ندانست. همچنین در خصوص شکایت آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر نیز وی با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

به گفته وی؛ هیئت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران مدیرعامل خبرگزاری مهر را در مورد اتهام افترا که از سوی معاون اول رئیس جمهور مطرح شده بود نیز مجرم ندانست.

کسائیان افزود: در ادامه مدیر سایت تریبون مستضعفین به اتهام نشر مطالبی به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آرا مجرم شناخته شد. ضمن اینکه هیئت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران متهم را مستحق تخفیف دانست. در جلسه امروز اعضا هیئت منصفه  مدیر سایت دولت یار را به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آرا مجرم شناخته و او را مستحق تخفیف دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *