چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

مهاجم گلزن استقلال تهدید شد!

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب: 268063
امیرقلعه نویی به مهاجم تازه وارد تیم اولتیماتوم داد اگر به اعتراضات ادامه دهد نیمکت نشین خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از جام ، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال قصد دارد با قدرت و نظم خاصی تیمش را همراهی کند وی اعلام کرده است که در این تیم باید آرامش لازم حاکم باشد و اعضای این تیم براساس شرایط خاص و رعایت قوانین مربوط به تیم پیش بروند و مربیان را همراهی کنند این اتفاق در حالی است که امیر قلعه نویی معتقد است که بی نظم ها در تیمش جایی ندارند.

براساس این گزارش امیر قلعه نویی اعلام کرده است که بازیکنان معترض در تیم جایی ندارند. این در حالی است که عنوان شده است فرزاد حاتمی پس از تعویض در بازی با ملوان انزلی به امیر قلعه نویی اعتراض کرده است.

سرمربی تیم استقلال اعلام کرد، اگر این موضوع صحت داشته باشد در این خصوص سکوت نمی کند و شرایط را طوری پیش می برد که رفتار این بازیکن جبران شود زیرا وی معتقد است که بازیکنان ناراضی جایی در ترکیب این تیم ندارند.

البته عنوان شده است فرزاد حاتمی، بازیکن اصلی تیم استقلال است اما امیر قلعه نویی عنوان کرده است که این موضوع اهمیتی نمی دهد زیرا رعایت قوانین برای وی اهمیت دارد و مسائل مربوط به بازیکنان مهم نیست و اینکه شرایط برای تیم ایده‌ال پیش برود اهمیت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *