چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

مداحان کشور درجه بندی می شوند

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب: 267849
نایب رییس خانه مداحان کشور گفت: کارت های مداحان اهل بیت عصمت و طهارت بزودی در کشور تعویض می شود و کارت های جدید بصورت درجه بندی ارایه خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، ˈحسن آهیˈ در آیین معارفه اعضای هیات مدیره خانه مداحان در حسینیه خانه مداحان افزود: از زمان تاسیس خانه مداحان شاهد رشد کارهای مختلفی همچون پیگیری تاسیس دانشگاه علوم و فنون مداحی، اعزام مداحان مبلغ به خارج از کشور، اتاق فکر مداحان ساماندهی مداحان بهشت زهرا(س) و تاسیس قطعه مداحان بوده ایم.

وی ادامه داد: دیدار با رهبر معظم انقلاب و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، تشکیل بانک اطلاعاتی مداحان، تجهیز کتابخانه برای اعضا، تاسیس پایگاه اینترنتی، برگزاری جلسات مذهبی و تشکیل هیات امنا و هیات مدیره از جمله کارکردهای خانه مداحان در سه سال گذشته بود.

حجت الاسلام ˈمیثم امرودیˈ قائم مقام معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران نیز گفت : مدیریت و رهبری خانه مداحان بسیار مثبت و تاثیرگذار و شاهد ارتقا خانه مداحان کشور هستیم.

وی افزود: نباید کسی به روند اجرایی نهادهای مذهبی کشور دخالت کند و این محفل های دینی مانند ˈ خانه مداحانˈ که در زمینه فرهنگ سازی دینی هستند، باید بصورت مستقل اداره شوند.

امرودی وظیفه خانه مداحان و کارکرد آن را ثمربخش دانست و گفت: این نهاد که بصورت مستقل و هیات امنایی اداره می شود، تاثیر بسزایی در میان مردم دارد.

وی ادامه داد: مداحان با عواطف مردم سروکار دارند و دارای قدرت معنوی در جامعه هستند.

امرودی خاطرنشان کرد: مداحی از دوران صدر اسلام وجود داشته و پس از انقلاب اسلامی نیز در ایران پررنگ تر شده است.

در ادامه ˈجواد احمدیˈ مدیر روابط عمومی خانه مداحان در معرفی اعضای هیات مدیره گفت: پس از رای گیری ˈعلی آهیˈ، ˈداوود نورصالحیˈ،ˈمصطفی خرسندیˈ، ˈمحمد بازوبندˈ،ˈمحسن طاهریˈ، ˈمهدی آصفیˈ،ˈحسن آهیˈ،ˈابراهیم صدیقˈ و ˈسید سعید سیاحˈ به عنوان اعضای جدید هیات مدیره خانه مداحان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: طاهری به عنوان مدیرعامل ابقا شد و آهی نیز رییس هیات امنا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *